Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Haziran '11

 
Kategori
Şiir
 

Bahçemdeki "gül"

Bahçemdeki "gül"
 

Gül yetişmiyor çoktandır benim bahçemde
 
Toprak desem aynı, su desem o da aynı
 
Belki gülün mevsimi değildir diye sandım
 
Lakin dün pazarda doluydu çiçekçilerin eli
 
Bu sene yaz çok tatsız, bir türlü tam gelmedi
 
Yanlış da olsa buna bağlamak istedim nedeni
 
Tabi bu düşün salt kendimi avutmak içindi
 
Kendimi avutmak en çok yaptığım değil mi?
 
Göğsüm boş çoktandır yaslanacak biri yok
 
Dilimin de bir hükmü kalmadı yemek dışında
 
Kaçışları anlamak zor, ben mi kaçtım gül mü?
 
Gül mü kötüydü, benim sunduğum toprak mı?
 
Sorular ve cevaplarla oyalanarak bitecek ömür
 
Mademki kalbimizden de sildik gözyaşları ile
 
Gülü de kökünden sökmeliyiz iç bahçemizden
 
Biliyorum, elbette güller kalıcı değildir dalında
 
Sevgi gibiler bazen ömürsüz ya da hemen solan
 
Sonsuza kadar aşk denir ancak yaşam sınırlı
 
Yine de tek bir kırmızı yetişseydi ne iyi olurdu
 
Çünkü ben onu armağan edecektim umuda
 
Yeni bir günün karşılayıcısı, aydınlatıcısı gibi
 
Uzatacaktım dikenli dalıyla umuda doğru
 
Umut kalmayınca gülden, gün de gelmesin
 
Hatta gece de gelmesin bundan öte yaşamıma
 
Ben tek bir gül istemiştim sunmak için umuda
 
Anladım ki gerçekten yetişmiyormuş bahçemde
 
 
Bojidar Çipof
27 Haziran 2011 Yeşilköy
 
 
 
Toplam blog
: 336
: 625
Kayıt tarihi
: 29.01.10
 
 

Araştırmacı yazar BOJİDAR ÇİPOF: 1953 yılında İstanbul'da doğdu. Ailesi; Ege Makedonyasından İsta..