Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Haziran '07

 
Kategori
Dekorasyon
Okunma Sayısı
1079
 

Bahtsız Juliet ve İkea hastalığı

Bahtsız Juliet ve İkea hastalığı
 

Yaklaşık bir yıldır bu amansız hastalığa yakalanmış bulunmaktayım. En iyi doktorlar omuz omuza bir yıldır hastalığımı araştırıp ilaç çözümü bulmaya çalışıyorlar ama nafile.

Zaten son konuşmamızda bana teşhisini koydukları hastalığın yüzyılın en tehlikeli hastalığı olduğunu da eklemeyi ihmal etmediler.
Ne yazık ki ilacı bulunmuyor ve her geçen gün durumum daha da ciddileşiyor.Bununla ilgili bağış kampanyası düzenleyip, durumumu düzeltmeyi düşünüyorum:)

Evet evet zaten bu bünye alışverişkolik, üstüne üstlük İKEAkolik de olduk işimiz bitti. Tam tamına bir yıldır kataloğunu inceliyor, inceliyor , mağazayı geziyor ve geziyorum. Hele bu günlerde hastalığım en üst seviyelerde seyretmekte, zira Tuzla'ya kocaman bir eve taşınmanın arifesindeyim. Hastalık bu bütçe dinlemiyor ki. Aman Allahım güzel olan herşeyi almak istiyorum.
Akşamları uykuya dalmadan önce o daha bir kere gördüğüm müstakbel evi tekrar ve tekrar döşüyorum, nasıl olacağını hayal ederek uykuya dalıyorum.
Benim gibi bir boğanın bu kadar evine düşkün olması Astroloji sayesinde bilinen bir şey, buna diyeceğim yok da, madem bu biliniyor, neden zengin dedem hala ortalıkta değil?

O beğendiğim vazoları, çiçek saksılarını, tv koltuğunu, banyo ve mutfak aksesuarlarını, bambuları, hasır masa ve sandalyeleri, duvar süslerini, perdeleri, şifonyerleri , eskitilmiş mobilyaları, duvar ünitelerini nasıl alırım ki?
Hele halen anneme anneler gününde aldığım tv ve koltuğun, ha birde ütünün taksitlerini hala ödüyor olmam da cabası. Daha 14 taksit var, nasıl biter ki?
Ya bir de evin içi yetmiyormuş gibi bahçesi de var, bu bahçeye de hasır mobilya lazım, çardak lazım, salıncak lazım, ahşap şezlong lazım, of of benim sevgili kurumum bana bu cennet köşesini verirken bir de bu eşyaları da verseydi ya:) Hayır yani temel eşyaları onlar İKEA dan alacaklar saoğlsunlar da, bu saydıklarımı onlara sayamadım, sayamazdım değil mi:)

Bundan dolayıdır ki bu günlerde bunalımdayım, ek iş fikirleri üretip para kazanma derdindeyim...Mesela sayfam tıklandıkça MB bana para verse?? Olmaz deilmi, biliyorum saçmaladım...

Peki mesela sevgili evimin herşeyi İKEAAAAAA evimize sponsor olsa, bende evimde sürekli parti versem, bahçede mangal yapsak böylece tanıtımını yapsam olmaz mı:)

Neyse sevgili MBciler İKEA maceram da böyle devam ediyor, eğer bir gelişme olursa( mesela İKEA sponsor olursa) haber veririm...
Lay lay lom İKEAAAAAAAA evinizin herşeyi.......

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Ne kadar da değişik bir kimsesin.İnsanları çok inceden ''Ti'' ye alıyorsun.Kendini,bir ''Vehim'' hastalığına adamışsın.''Kuruntu'' ların,her gün bir başka organına sıçrıyor...Durumun,''Psikolojik taaarruzcu''Bu silahla herkese hücum edebilirsin...Senin aslında bir şeyciğin yok.Maşaallah,resmindeki gibi ''Turp'' gibisin.Sende biraz,''Mavi'' eksikliği var.Bu noksanlığın,süratle yerine konması lazım.Yoksa bütün mavileri soldurur,dengeyi bozar,öbür renkleri de siyah beyaz görmeğe başlarsın.Böylelikle teşhisi yaptıktan sonra da,sonracığıma sıra tedaviye geliyor.Onu da önereyim bari de ,sevaba gireyim.Benim sayfamı aç.'Mavi'' adı altında ne bulursan oku.Tükettiğin mavilikleri de geri almış olursun.Tamam mı? 8-9 Eylül İzmirde Blogcular tanışamak için buluşuyor.Geldiğin zaman görerek muayene ederim.Tamam mı? Tamam de!Olsun bitsin be yav!..Kal sağlıacakla.

Muzaffer Cellek 
 09.07.2007 7:15
Cevap :
:) çok teşekkür ederim ilk iş mavileri okumak olacak:) izmire benim gelmem hayli zor ama İstanbulda bir toplantı olursa katılımak isterim..sevgiler  09.07.2007 12:24
 

Bende okuyunca biran gerçekten bir hastalık sandım.Allah Allah diyorum kendi kendime , yeni yeni hastalıklar türüyor , hep bu hormonlu gıdalar yüzünden bunlar diyorum.Allah iyiliğini versin.:)Ona bakarsan bende de Koçtaş ,Carrefour ve Real hastalıkları var.Biri tansiyon , biri şeker , biri de reflü gibi birşey.:))

Melih Togay 
 22.06.2007 16:29
Cevap :
hahahahahah siz benden beter durumdasınız , allah asıl sizin iyiliğinizi versin....saygılar  22.06.2007 16:47
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 129
Toplam yorum
: 313
Toplam mesaj
: 76
Ort. okunma sayısı
: 1650
Kayıt tarihi
: 24.05.07
 
 

Bir gün elle tutulabilen, mürekkep kokusu içine çekilebilen GERÇEK bir gazetede köşe yazıları yaz..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster