Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Haziran '07

 
Kategori
Sınavlar
 

Bahtsız Juliyet ve Araştırma metodları dersi

Bahtsız Juliyet ve Araştırma metodları dersi
 

Sevgili Blog Okurları;

Üniversite hayatı boyunca, İngiliz Dili ve Edebiyatı okumama rağmen, nerdeyse hiç ders çalışmayan (üniversitede okutulan dünya klasiklerini ayıptır söylemesi orta okulda bitirmiştim de) hatta devamsızlıktan kalmaktan son anda kurtulan bendeniz, sonrasında yüksek lisansta da ders çalışmayarak mezun olmayı başarmıştı. Hoş lisansta Türkiye derecesi ( 1789:) fena değil yani) yapan ben sonuncu olarak mezun oldum ama olsun Hatice'ye değil netice'ye bakmanızı tavsiye ediyorum.... Baktım zekiyiz, bilimi seviyoruz Antropoloji doktorasına başladık... Başladık da dinsizin hakkından Belkıs Kümbetoğlu gelirmiş anladım...

Yarın saat 10:30 da kendisi bize final sınavını verecektir, ama ondan önce bizler kendisine yaptığımız derinlemesine görüşmelerin ses kayıtlarını ve çözümleme metinlerini vermemiz gerekecek... Akıllıyım ya, ne olacak röportajları yaptım mı, çözülmenmesi çocuk oyuncağı diyerek master derslerimin sınavlarıyla ilgilendim(master ve doktorayı şu anda yanı anda yapıyorum, ne acelem varsa).

Ama en kısası 15, en uzunu 30 dakika süren görüşmelerin çözümlemeleri saatler sürdü. BKZ 32 dakika olan görüşmenin çözümlemesini tam tamına 11 saatte yaptım... Kolay değilmiş sevgili dostlar.... Iııııı, ahhhhh, aloo, veya olabilecek her sesi dahi yansıtmanız gerekiyormuş, öğrendim.... Öğrendim ve hayata küstüm....

Sağolsun arkadaşlarımın yardımıyla metinleri çözümledim ama daha bunları birde bilgisayarda yazmam gerek.. Söylememe gerek var mı bilmiyorum ama 5 metinden sadece 2 sini geçirebildim, diğerleri duruyor.... Eh birde yarın odak grup, sözlü tarih, niteliksel araştırmalarda analiz ve yorumlama, ve nitel verinin raporlanması isimli saygıdeğer konularından KAZIK bir sınavım var ki, daha ona çalışacağım...

Tembel bir yaratık olan bendeniz, kolaydır deyip herşeyi son dakikaya bırakarak sonumu ihazırladım. Zira şu dakikalarda( 22:49 ) ben hala ofisteyim (ofisim kampüste olduğundan eve gitmeye yeltenmedim bile) ve daha yeni ders çalışmaya başladım. İyice çalıştıktan sonra kalan metinleri yazmaya devam edeceğim....

Hesaplarıma bakacak olursam bu gece uyumazsam eğer hem sınavıma çalışabilir, hem de ödevimi bitirebilirim...

Peki neden öyle oldu? Bence benim tembelliğim tüm öğrenci milletine örnek olmalı, ders çıkarılmalı ve herşey vaktinde yapılmalı.... Bu sonu İSO denetimlerinden öncede yaşamıştım, son 1 ayda tüm eksikliklerimi tamamlamaya kalkışmıştım da belgeyi son anda almıştık... Yetişmeseydi alamazdık beni de kovarlardı zaten rahat ederdim..... Neyse bakın ben ders almayan bir şahısım en azından siz ders alın....
Bu arada hiç ders çalışmayan biri olarak bu gece ders çalışıyor olmam ayrı bir ders konusu bunu da dikkate almakta fayda var....

Bahstız Juliyet antropolojik çalışmalarına döner, sizi iyi uykular diler....

SİZİ GİDİ ŞANSLI YARATIKLAR SİZİ.....

 
Toplam blog
: 125
: 1808
Kayıt tarihi
: 24.05.07
 
 

Bir gün elle tutulabilen, mürekkep kokusu içine çekilebilen GERÇEK bir gazetede köşe yazıları yaz..