Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Eylül '07

 
Kategori
Mizah
 

Bahtsız Juliyet ve Dünya'nın günlüğü-08.09.2007

Bahtsız Juliyet ve Dünya'nın günlüğü-08.09.2007
 

Tarih: 08.09.2007
Gün: Cumartesi
Saat: 12:02
Bulunduğum şehir: İstanbul
Ruh Durumum : Aç olmam ruh durumum altında yazılabilecek bir nokta mı bilemiyorum, ama günlük sahibi olarak kendime buraya yazma onayını verdim. İtirazı olan varsa beni ilgilendirmiyor, istedikleri yere şikayet edebilirler. Peki aç olduğum için akşam Sahan'da yemek yeme planlarını yapmam ruh durumumla alakalı mı? Hayır diyenler yanılıyor, zira güzel yemek yediğimde mutlu oluyorum. Eh bu da ruh durumumu etkilemektedir.
Bahtsız Juliyet olarak bugün ve son günlerde anlamsız bir mutluluk hissediyorum. Salakça olacak ama çok yoğun çalıştım ve bu beni mutlu ediyor. SALAKKKK nidalarını atanları duyabiliyorum ama size bir önceki günlüklerimde eşsiz olduğumu belirmiştim. Ayrıca İNdigo çocukları özeldir, çalışkandır, asidir (Bu sonuncusunun konumuzla alakası nedir bilemiyorum, sizde çaktırmayın)
İş Durumum: Papağan gibi kendimi tekrarlıyor olacağım ama gayet yoğun bir hafta geçirdim. O kadar yoğunluğun ardından tatili hakettiğimi düşünerek bugün itibariyle yıllık izine çıktım. Peki yıllık iznimin ilk gününü nerde geçiriyorum? Tabiikidi PR danışmanlığı yaptığım arkadaşımın şirketinde. Bu çalışma sayılmaz tabiiki de, yıllık izin asıl işim için alınan bir izindir. Daha önceleri sizlere ne kadar işkolik olduğumu anlatmış mıydım bilemiyorum ama öyleyimdir. Gördüğünüz gibi eşsiz olmamın başka bir sebebini daha ortaya çıkardık. Acaba 50 yıl sonra bunları okuyunca neler hissedeceğim. Bu da nerden çıktı diye düşünmeyin, bende cevabı yok!
Aşk durumum: Manita Bey evde tez yazmakla meşgul, kendisini yılık çalışkanı seçmek isterdim ama sonra hediye vermem gerekir, seçmeyeyim boşu boşuna. Hediye almayı severim de vermeyi kim sever ki? Bu konuda da haklı olduğumu düşünüyorsunuz değil mi? Hepinizin benden olduğunu biliyorum. Eşsiz olabilirim ama insani duygu ve düşüncelerim de var ki çok aykırı kalmayayım. Manita Bey'le bu aralar pek uğraşamıyorum çünkü pek elime geçiremiyorum. Ama bu onun için planlarım olduğu anlamına gelmez. Şu anda bu planlarımı açıklamak istemiyorum, benden önce başkası kendi sevgilisine uygulasın istemem( kıskanç olduğum çok mu belli oluyor?sizde öylesiniz, beni yargılamayın)
Maddi durumum :Vallahi henüz varlığı kanıtlanamayan zengin dedem mirasını bana bırakmadan bu madde hep olumsuz tanımlanacaktır. Çok ilginç bir şekilde parayla aramızda bir çekim gücü var ki bu durum beni de şaşırtıyor. Ufak bir ayrıntı sizlere, bu çekim ters yöne doğru. Ya aklıma geldi de şu Garanti Bankasıyla başım dertte ekstra hesabım eksilerde, kaç ay ödemeyince avukata postalarlar beni? Off ne yapabilirim ama onlar çok anlayışsızlar, sanki bu Dünya'da herşey para.
Hedeflerim: Sınırsız kredi kartı
Siyah bir Micra
PR şirketimi kurmak
Deli gibi alışveriş yapmak
Hawaii'de tatil
( Bugünkü hedeflerim kendi mutluluğum üzerine kurulu, kimse düşüncesizlikle suçlamasın herkesin benim gibi olduğunu biliyorum)
Ütopyalarım: YUKARIDAKİLERİN HEPSİ
Kredi kartlarımın durumu: Kıymetimi halen kavrayamamış olan bankam, Bonusumun limitini küçülmüş, ben yeni fark ettim( gülücük) Nerden bilebilirim ki genelde asgari tutarını yatırınca anlayamıyor insan. Halbuki beni tanıyor olsalardı ödemesiz olarak verirlerdi bu kartı. Gelecek nesiller bankamı bu davranışından dolayı affetmeyecek!! SHAME ON YOU ( gülücük)
Acaba benden beteri varmıdır bankanın müşterisi olarak.
NOT: Ben onların yerinde olsam reklam filimlerinde, afişlerde, tanıtımlarda bana yer verirdim, hem oyuncu ücreti daha ucuza gelirdi hem daha inandırıcı olurdu( göz kırptım)
Haberler : Parmaklarım çok yoruldu haberleri merak edenler lütfen gazeteleri okusunlar( www.milliyet.com.tr) sonuçta herkes beni okuyor, gazetelerin tirajları düşüyor.

Herkese iyi hafta sonları diliyorum, lütfen herkes beni özlesin, ben kendimi çok özlüyorum da ( kötü adam kahkası)

SEVGİLER
 
Toplam blog
: 125
: 1808
Kayıt tarihi
: 24.05.07
 
 

Bir gün elle tutulabilen, mürekkep kokusu içine çekilebilen GERÇEK bir gazetede köşe yazıları yaz..