Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Aralık '09

 
Kategori
Şiir
 

Bak Gördün Mü Sensiz Ne Hiçim

Bak Gördün Mü Sensiz Ne Hiçim
 

_______________________________________________________________________________________________________


Hüzün vardı sabahta.
Ve hatta düşen her damlada.
Açtım göğsümü rüzgâra,
Üşüsün yüreğim anınla.

Bilirim kızgın bulutlar.
Ve hatta ardındaki yıldızlar.
Açtım gönlümü martılara,
Acırlar iflah olmaz bana.

Aylar geçti sen gideli.
Ve hatta geceler, hep sobeli.
Açtım bağrımı ey sevgili,
Kanıyor içim, sense pek neşeli.

Bak gördün mü, sensiz ne hiçim.
Ve hatta aşka kör gözlerim.
Açtım kalbimi, oysa çaresizim.
Affet Ya Râb, ben ne kadersizim.

aks

 
Toplam blog
: 462
: 1159
Kayıt tarihi
: 07.03.09
 
 

Ne güzel bloglar yazdık, ne muhteşem dostluklar kurduk; onlar kaldı baki... ..