Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ocak '14

 
Kategori
Şiir
 

Bak güller ayazında

Bak güller ayazında
 

Alıntı.


Şiirlerim yol oldu alsaydın değerinde
Yemin ederim soldu bulsaydın eğerinde
Açtığım sıcak koldu salsaydın meğerinde
Gelir diye bekledim bak güller ayazında
Günü güne ekledim gör eller niyazında!
 
Bende bilirdim oysa mektup yazıp almayı
Sorum cevaba doysa mühre kazıp dalmayı
Periler düşte buysa sevda bozup salmayı
Gelir diye bekledim bak güller ayazında
Günü güne ekledim gör eller niyazında!
 
Verdiğin onca sözün! Durmadın zora gider
Dediğin de har özün sarmadın hora gider  
Kefesinde dar gözün tartmadın kora gider
Gelir diye bekledim bak güller ayazında
Günü güne ekledim gör eller niyazında!
 
Kolay mı yardan ayrı yaşa sende kem anım
Canımın yoktur hayrı boşa dünde hem canım
Gelsen de bitse gayrı koşa tende cem yanım
Gelir diye bekledim bak güller ayazında
Günü güne ekledim gör eller niyazında!
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..