Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '11

 
Kategori
Şiir
 

Bak işte melekler ağlıyor sen Mutlu musun

Bak işte melekler ağlıyor sen Mutlu musun
 

Bak işte benim adım aşk dedim sana kaç kere  

Kaç kere söyledim lale devri çocuklarıyız diye  

Kaç kere söyledim yalnızlar treniyim diye  

Dinlemedin beni melekler ağlıyor işte  

***********  

Biraz kızıl biraz maviydi ruhum benim  

Biraz kül biraz dumandı hayatım benim  

Bir kızıl goncaya benzerdi yüreğim  

Hissetmedin beni melekler ağlıyor işte  

*****  

İlkbahara bekle beni dedim kaç kere dinletemedim  

Bir ilk bahar sabahı ile uyanabilecek misin ?  

Okyanus mu iki şehrin arası diye haykırdım duymadın  

Göremedin beni melekler ağlıyor işte  

*****  

Beni ansan da bu gece kulaklarımı çınlatsan da  

Artık çınlamayacak duyamayan kulaklarım  

Şimdi dargın da olsak ben herkesten başka olsam da  

Sevmedin beni melekler ağlıyor işte  

*****  

Bir de saçlarıma karlar yağınca  

Dün akşam yine benim yollarıma bakınca  

Gemilere binip yine gidince  

Özlemedin bile beni melekler ağlıyor işte  

 
Toplam blog
: 15
: 1288
Kayıt tarihi
: 10.12.10
 
 

3 Ekim 1971'de Almanya'da dünyaya geldim. Hakedene sevgiyi vermek üzerine kurulmuştur dünyam. ..