Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Haziran '06

 
Kategori
Çocuklar ve ilkler
 

Bak masrafları yazmaya başladım

Bugün annenle birlikte carousel'e gittik. Daha önceden beğendiğimiz bir çocuk odası takımını aldık. 2 hafta önce gitsek biraz daha ucuza alacaktık ama dolar dalgalı... Senin bu dalgalardan haberin yok tabii. Oğlum bak tam 3 bin 400 ytl'lik odan var... Şu an dolar karşılığı ne bilmiyorum. Ama dolar 1.7 ytl.

İlk tekmeleri annenin karnında atmaya başladın. Çok heyecanlıyız. Adın da henüz belli değil. Karar veremedik. Eymen diye söylüyoruz ama kesin bir şey yok. Gerçi ilk ismin hazır: Necip... Necip ne diye beğenmemezlik yapma. Babamın ismi. Ben de onun babasının ismini taşıyorum. Gerçi bu ismi pek kullanmayacaksın biliyorum. Bu nedenle ikinci ismini annene bıraktım.

Daha annenin karnına ilk düştüğü günden bu yana yani daha bakla tanesi kadarken bile annenin feleğini şaşırttın. Hele bu günlerde neler yapıyorsun neler... 5 dakika çok iyi sonra fenalaştırıyorsun... Ne zormuş seni dünyaya getirmek. Gerçi ben bişi yapmıyorum. Hatta senin gelecek olmanın ne olduğunun bile farkında değilim. Ancak seni kucağıma aldığımda anlayacağım galiba...

Neyse şimdilik bu kadar. Sonra devam edeceğim seninle sohbete...

 
Toplam blog
: 4
: 361
Kayıt tarihi
: 24.06.06
 
 

Adım, yaşadığım yer önemli değil, burada bir annenin ve bir babanın doğmamış oğluna mektupları yer a..