Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Eylül '07

 
Kategori
Anılar
 

Bak postacı geliyor...

Bak postacı geliyor...
 

Geçmişten yarım yamalak aklımda kalan bir şarkı "bak postacı geliyor, selam veriyor, herkes ona bakıyor merak ediyor..." devamı nasıldı, gerçekten unuttum, bugün biliniyor mu? emin değilim.

Şimdi nereden çıktı bu! Bugün bir iş nedeniyle posta idaresine gittim ve çıkarken ilan panolarında, bir yazı gördüm " bak postacı geldi" başlıgı altında. Ve işte o an geçmişe bir gülümseme gönderdim.

Ve biraz da meraktan olacak oradaki görevliden mektupların dağıtıma hazırlandıkları yeri öğrenerek, içeri girdim. 2 personel, kendilerinden geçmiş bir şekilde mektupların ayırımı ile ugraşıyordu. Müsade istiyerek biraz oturdum ve değişimleri konuştuk, güldük..

Eskiden mutluluk, sevinç, hüzün, heyecan ve özlemleri getirlerdi şimdi ise genellikle banka kartları, hesap bildirimleri, savcılık ve icra evrakları vs...

Eski ile arada ne fark var derseniz, tek değişmeyen biraz "heyecan" ve önceden sevinçle açılan kapıların , şimdi " acaba " endişesi ile açılması.

O yorgun ayakların yorgunlugunu hafifletmek için o neşeli şarkıyı mırıldanmaya ve bir güleryüz göstermeye ne dersiniz?


Resim:www.safrannet.com

 
Toplam blog
: 110
: 811
Kayıt tarihi
: 12.03.07
 
 

Hayatta iki şey vardır; masallar ve sonuçlar. (Erol Aslan)      ..