Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '11

 
Kategori
Şiir
 

Bak saçlarım gümüş rengi anne

Kar yağıyor Lâçinlere
Rüzgâr alaz soluyor, yırtıyor tenimi
Her teli buz saçlarımın
Alnımda acılar derin çizgi
Üşüyorum


Sarıldım dost diye gölgelere
Sırtını döndü gülenler bile
Ağyar ovada tek kuru ağaç
Bir mum bile yanmıyor
Her akşam çekiliyor içim karanlığa
Donuyorum


Işıt üzerimi...
Kavlarımın nemine, nurlarını saç
Rüyalarıma olsun gel!
Bekliyorum


Seninle cennet idi
Cehennem sorma sonrası...
Ateşinde diri diri dünyanın
Yanıyorum


Çek al!
Kurtar beni feleğin sillesinden
Sağanağından zilletin
Olsun azarların bile
Em!
...

Bir resmin var sararmış tek hatıran
Baktıkça gözlerim yaşlanır
Oturmuşsun ırmağın karşı kıyısında
Gülüyorsun... Namaz örtün başında
Ver ben de örteyim anne
Bak saçlarım gümüş rengi
'Kızım ' de okşa sarıl...
Sensizlik çok zor
Gözlerin nemli bakma öyle
Çok
Yalnızım
A n n e!

 


Nil Alaz 2007

 
Toplam blog
: 471
: 295
Kayıt tarihi
: 23.10.10
 
 

Aklınla, kalbinle insanlık davası peşinde koşturan bir insan. Okur-yazar... ..