Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '11

 
Kategori
Şiir
 

BAK YAVRUM

BAK YAVRUM!

Bak yavrum; Beni iyi dinle,

Sana bırakacak,

Katlarım, yatlarım ve

Son model arabalarım yok.

İmar yasası çıkarıp,

Sahildeki ormanları talan edemedim.

Saraylarda, köşklerde, villalarda

Yaşamadım,

Yaşatamadım sizi.

Senin isteklerine

Gücüm yetmedi belki de.

Ömrüm;

Ekmek kavgası peşinde geçti

Gençliğim çürüdü ama

Başım dik,

Yüreğim temiz yaşadım

Hiç kimsenin,

Malımda, canında gözüm olmadı.

Çıkar için hiç kimseye,

Kul, köle yandaş olmadım.

Bak yavrum;

Sana bıraktığım TEK mirasım,

Gururla taşıyacağım,

Bir isim ve

Onurum olacaktır.

ANNEN

Birdal Can TÜFEKÇİ

18.7.2011

 
Toplam blog
: 264
: 285
Kayıt tarihi
: 25.06.08
 
 

1952 Fethiye/MUĞLA doğumluyum. Yaklaşık 36 yıldır şiir, çocuk şiiri , masal ve hikaye dallarında ..