Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '14

 
Kategori
Şiir
 

Bak

Bak
 

ARAS CAN


Karşıma çıktı, dayandı  bir güzel ,
Allah, Allah, bakışa bak, bakışa.
Bu ne güzeliktir, bu ne bakıştır?
Bu bakışda nakışa bak, nakışa.

Tebessüm yüzünde, sevgi dilinde,
Kolbağı, yüzüyü, gezer elinde.
Böyle bir güzelden, böyle gelinden,
Hasta yatan hastaya bak, hastaya.

İstedim vasf edim güzelliğini,
Neler çektiğimi söyleyim yani.
Od vurup cismime yandırdı beni,
Elin de  ki ,  alkışa bak, alkışa.

Dedim “zalim, gel od vurma kalbime,
Dedi “benziyorum ben bir hekime,
Dedim “ya derdimi, ben desem kime?
Dedi ” bir sus… Yağışa bak, yağışa.

Fikre daldım, söz buldum sözüne
Diktim gözlerimi ancak gözüne.
Güzelim   sığalı çekmiş, yüzüne,
Dedi “zalim karşıya bak, karşıya.

Sanki  kuşun  değdi, tiksindim, aman,
Ne kadar amansız gaddarmış zaman.
Dilim lala döndü, yok oldum, inan,
Dedim, ömrüm, sert kışa bak,  kışa.

            Ali KARAGÖZ.09.10.2013

 
Toplam blog
: 137
: 91
Kayıt tarihi
: 06.10.11
 
 

Ali Karagöz Ankara Gazi Üniversitesi Fransızca Bölümü mezunu. Beylikdüzün de ,Bey -koop Ali çebi ..