Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '07

 
Kategori
Meslekler
 

Bakan değil bankacı olmak istiyorum

Bakan değil bankacı olmak istiyorum
 

Sevgili blog yazarı kardeşlerim 3 tane kredi kartım var hepsini diğerleri darılmasın diye bütçemi dahi aşarak kullanmaktayım ama bu bankalar beni sınavdan geçirip mülakatta ha bire eliyorlar.

Daha ben ne yapayım sınavlarda tüm pratik düşünme kabiliyetimi kullanmaya çalışıyorum, mülakatlarda cici kız olup hanım hanımcık giyiniyorum saçımı başımı makyajımı yapıyorum, kendime güvenim tam imajı veriyorum.

Bi reklam vardı ya eskiden daha ne istiyonuz diye, aynen durumum(uz)böyle. Bankacılık sınavlarına giren arkadaşlarımın yazıştıkları forumlara bakıyorum ya sınavdan geçememişler ya mülakattan ya da ikisinden de geçip havuzda (ne havuzuysa bu da zaten ben yüzme de bilmiyorum) bekletiyorlar. Anlamadığım şu beni almıyorlar arkadaşımı almıyorlar komşumu almıyorlar kimi alıyorlar, bankalarda çalışan memurlar özel yapım filan mı yoksa.

Zaten karar verdim bankacı olamazsam hortumcu olacağım, yanlış anlaşılmasın canım şu plastik hortum satan esnaflar var ya onlardan olacağım, işin büyüğü küçüğü var mı ekmek parası kazanacağım.

Yine bir mülakat sonucunu bekliyorum, sahi bi de o var süreçin ilerleme hızına hayranım ben. Buyrun beraber inceleyelim süründüreçi, pardon dilim sürçtü süreci yazacaktım.

Madde 1) İnternetten başvuru yap

Madde 2) Başvuruna olumlu cevap verip seni sınava davet etsinler

Madde 3) Sınava gir ve en az 1 ay olumlu ya da olumsuz yanıt bekle

Madde 4) Olumsuz gelmişşse madde 1 e geri dön olumlu sonuç gelmişse mülakata git.

Madde 5) Mülakata gir ve yine en az 1 ay sonuçlanmasını bekle (ben şu an bu maddedeyim)

Madde 6) Bazı bankalarda 2. ve 3. mülakatlara git olmazsa madde 1 e geri dön


Madde 7) Mülakatın olumlu olursa süresi belli olmamak kaydıyla havuzda bekle..

Madde8) Bekleyen derviş ya 1. maddeye geri dönermiş ya da muradına erermiş.


Bakınız ismi lazım olmayan bankalar bu sefer iyi düşünün taşının ve bana olumlu olarak en kısa zamanda dönün, yoksa ne mi yaparım elbette 1. maddeye geri dönerim:)

 
Toplam blog
: 18
: 4367
Kayıt tarihi
: 06.10.07
 
 

İşletme fakültesi mezuyum. Şu anda özel bir şirkette muhasebe sorumlusu olarak çalışmaktayım. Sudoku..