Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '11

 
Kategori
Siyaset
 

Bakan Güneş, “Mersin’i modern ve gelişmiş gördüm”

Bakan Güneş, “Mersin’i modern ve gelişmiş gördüm”
 

Başkan Özcan,Bakn Güneş'e plaket takdim etti.


Adana’da bölgedeki 8 ilin vali, emniyet müdürü ve jandarma komutanlarıyla seçim güvenliğine yönelik bir toplantı gerçekleştiren İçişleri Bakanı Osman Güneş, bu toplantının ardından Mersin’e geçerek önce Mersin Valisi Hasan Basri Güzeloğlu’nu, ardından da Mersin Büyükşehir Belediye Başkanı Macit Özcan’ı ziyaret etti. 

İçişleri Bakanı Osman Güneş’in ziyaretinden duyduğu memnuniyeti belirterek sözlerine başlayan Başkan Macit Özcan, Bakan Güneş’e fotoğraf sunumu eşliğinde Mersin ve gerçekleştirdiği projeler hakkında kısa bilgiler verdi. 

12 yıl boyunca birçok önemli projeyi hayata geçirdiklerini kaydeden Başkan Macit Özcan, “Bunların içerisinde alt yapı çalışmaları, su çalışmaları, katı atık düzenli depolama tesisi, atıksu arıtma tesisi, kuzey mersin, kongre sarayı ve 3. çevre yolu ilk aklıma gelenler. Bu projelerin hayata geçmesiyle Mersin’in adeta çehresi değişti. Çok büyük maliyetlerle gerçekleştirdiğimiz bu projeler, Mersin’in en önemli sıkıntılarını oluşturuyordu” dedi. 

Söz konusu projelerin bazılarının gerçekleşmesinde Hükümet’ten destek gördüğünü inkar edemeyeceğini ifade eden Başkan Macit Özcan, “Bu da gösteriyor ki, iktidar ve muhalefet el ele verdiği zaman, sonuçta halkın çıkarına işler gerçekleşiyor ve halk kazanıyor. Örneğin 2013 Akdeniz Oyunları’nın Mersin’e verilmesinde de aynı iş birliği gösterildi ve Mersin kazandı” dedi. 

Mersin’i büyük bir şehir olduğu için ziyaret etmek istediğini belirten İçişleri Bakanı Osman Güneş, “Öncelikle Sayın Başkan’ın Mersin için gerçekleştirdiği bu hizmetleri çok beğendim ve kendisini tebrik ediyorum. Mersin’i çok gelişmiş ve modern bir kent olarak gördüm. Zaten Mersin, konum itibari ile yıllardır Anadolu’daki birçok şehrin, kendisine örnek aldığı büyük bir kent. Bu özelliğinden dolayı kente merkezi ve yerel anlamda yapılan yatırımların yerinde yatırımlar olduğunu düşünüyorum. Akdeniz’in incisi olan Mersin’de kısa sürede olsa bulunmaktan büyük mutluluk duydum” dedi. 

Konuşmaların ardından Başkan Macit Özcan, İçişleri Bakanı Osman Güneş’e günün anısına bir plaket takdim etti. 

 
Toplam blog
: 775
: 835
Kayıt tarihi
: 20.06.08
 
 

1958 doğumluyum. Uzun yıllardır Mersin'de Gazeteci-Yazar olarak görev yapmaktayım. 1999 seçimleri..