Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ağustos '06

 
Kategori
Teknoloji
 

Bakım Ekibinin 30 Ağustos Zaferi...!!!

Bakım Ekibinin 30 Ağustos Zaferi...!!!
 

Şu atalarımızı tebrik etmek lazım, bir sürü zaferi bu haftaya sığdırmışlar, Malazgirt, Çaldıran, Mercidabık ve Büyük Taarruz hepsi ayın bu haftasında. Bense yarın şöyle bir uzanıp kitap, dergi okur, bir güzelce bir dinlenirim diye düşünüyorum. Eşi olmayan atalarımız benim bu düşüncelerimi beğenmemiş olsa gerek gece saat 04:15 civarı cep telefonum çaldı:

-Alo?

*Beşir bey iyi geceler. (Uykudan uyandık artık, nasıl iyi kalabilirse:) )

-Efendim Metin usta, hayırdır? Sorun mu var?

*Evet Beşir bey, gece saat 01:00' den beri elektronik depoya televizyon alamıyoruz, çok uğraştık ancak sorun devam ediyor. Sizin gelmeniz gerekli.

-Tamam anladım, en geç yarım saat içinde oradayım.

Arabaya inip firmanın yolunu tuttum, ALLAH' tan uyanmakta pek zorlanan biri değildim. Ancak tamda uykunun orta yerinde uyanmıştım. İçinde eksik kalmış birşeyler varmış gibi hissediyordum, kafam pek de yerinde değildi. Olay yerine vardım:) Aldığım poğacaları yiyerek sabah kahvaltısı işini çözüp işe koyulduk. Tamam devasa bir sistemdi, herşey otomatikti, çok akıllıydı, birçok derdini bize söylebiliyordu, AMA, AMA ne olursa olsun bize yani bu küçük insanlara ihtiyacı vardı. Vardı bir derdi, niye kabul etmiyordu bu TV' leri?

** 30 Ağustos gecesi arıza denen düşman çok kalleşti, zaten Türk' ün bu haftada hiç mert düşmanı olmamıştı. Alışılmış arızalara pek benzemiyordu. Sinsice kendini gizliyor, en ansızın saldırıp kaçıyordu. Türk birliği Beşir asteğmen, Metin, Sefer çavuş, Ayhan, Levent, Oktay ve Salim onbaşıdan oluşuyordu. Gecenin sessizliğinde arızaya değişik cephelerden kahramanca saldırıyorlar, onu geldiği yere göndermeye uğraşıyorlardı. Arıza her seferinde onları bir yolunu bulup püskürtüyordu. Beşir asteğmen zaman zaman uykuya yenik düşer gibi oluyor, derken atalarının aziz ruhlarını hatırlayıp en öne atlayıp arızaya kılıç çalıyordu. Düşman barkod okuyucunun programından veritabanının prosedürlerine kadar her yerde arandı. Saatler saatleri kovaladı, Türk askeri geri dönmedi, yılmadı, umudunu hiç kaybetmedi. Sonunda veritabanı içinde bir prosedüre saklanmış düşman 13 saat süren göğüs göğüse mücadalenin ardından denize döküldü. Arkasından TV' ler tekrar güzel vatanlarına dönmeye başladılar.***

Bunca zafer kazanmış, bu güzel vatanı bize emanet etmiş atalarımızın torunları olarak etrafımızda olup biten bunca haksızlığa, güçlünün zayıfı bu kadar rahat ezdiği bu ortama sessiz kalmanın ezikliğini hissederken bu kutsal günde biz ancak bir arızaya *** DUR *** diyebilmiştik.

Daha büyüklerini yapabilmek dileğiyle..!!!

Hoşcakalın...

 
Toplam blog
: 410
: 3283
Kayıt tarihi
: 13.04.06
 
 

Bilgisayar, elektronik, internet alanındaki son gelişmeler. Tüketici elektroniğindeki trendler. Otom..