Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ağustos '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Bakın Eylül Geldi

En iyisi
Bir şiirimle karşılayayım ben bu eylülü

SENSİZLİK

Seninleyken bile özlerim seni
Sen özlemeyi bilir misin
Sahi sen hiç özlem yaşamadın ki
Özlemeyi nereden bileceksin
.

İçimdeyken bile sensizim
Sen sensizliği bilir misin
Sahi sen hiç sensiz değilsin ki
Sensizliği nereden bileceksin
.

Eylülde özlerim en çok seni
Sen eylülü bilir misin
Sahi sen hep es geçtin Eylülü
Eylül tadını nereden bileceksin
.

Eylül tadı hüznün tadır
Hüzün tadını bilmiyorsun diye
Daha çok vuruldum sana
İç artık şu aşk şarabından iç kana kana

(Halil Güven- Mavi kanatlı kuş)
***

İşte böyle
Eylül ayı böyle
Alır götürür insanı hüzün dünyasına
Denir ki
“Asıl mutluluk hüzne bulaşmış mutluluktur”
Gerçekten
İçinde hüzün yaşanırsa o mutluluk mutluluktur bana
Hüzün insana yakışandır da
Çiğ şımarıklık “oldum olası iğrendirir” beni
...

Ben eylülü çok severim
Eylül benim canımdan can canlarım
...

Herkese
Bu Eylülü bir başka duygularla yaşamayı diliyorum


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..