Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '11

 
Kategori
Deneme
 

Bakış açısı Arkadaşımın köpeği

Ben de hayvan sever biri olarak hayvan besleyen ve seven insanları çok seviyorum,  

Bugün size anlatacağım hikaye gerçektir. 

Leyla teyzemin köpeğini ne kadar çok sevdiğiyle ilgili. 

Leyla teyzem 60 lı yaşlarda ve hayvanları çok sever; kendisininde beyaz güzel bir köpeği vardı ismi şimdi aklıma gelmedi bir türlü. Hergün köpeğini gezmeye götürür ihtiyaçlarını giderirdi. Ara sıra görüştüğümüzde onu ne kadar çok sevdiğini anlatırdı. Ben ölürsem bu köpeğe kim bakacak diye dert ederdi kendine o kadar çok severdi. Eşi de pek hayvanlardan hoşlanmadığı için bakmayacağını düşünürdü. Son görüşmelerimizde köpeğinin çok yaşlandığını söyledi veteriner veteriner götürdü yaşatmaya çalıştı Leyla teyzem. Yine günlerden birgün leyla teyzem yanıma geldi kahve içmeye, sohpetleşiyoruz köpeğini sordum nasıl durumu diye, hem üzgün hem de hafif tebessümlü bir yüzle öldü dedi, ben şoka girdim eyvah şimdi ağlayacak nerden sordum bu soruyu keşke sormasaydım diye, çünkü yıllardır onun yanında ve ne kadar çok sevdiğini ben biliyorum. 

- Üzüldüm dedim peki sen nasılsın diye sorunca çok iyiyim dedi. 

Nasıl yani dedim. Bana şunları söyledi 

- E oğlum ben yaşlandım köpeğimde yaşlanmıştı ben çok korkuyordum bana bişey olursa o ne yapar kim bakar kim ekmek su verir diye, onun ölmesi beni çok üzdü lakin benden önce ölmesi beni mutlu etti artık bende ölürsem huzurlu ölürüm aklım onda kalmaz..... 

Sevgiye bakarmısınız... 

Hoşçakalın.... 

 

 

 
Toplam blog
: 5
: 800
Kayıt tarihi
: 25.09.10
 
 

İçel doğumluyum. Üniversite mezunuyum. Yurtdışında e-ticaretle uğraşmaktayım. İnternette yabancı sit..