Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

BAKIŞIM HERKESİ YORUYOR ŞİDİ

BAKIŞIM HERKESİ YORUYOR ŞİDİ
 

Ne sevgiden sözet ne aşkı anlat
Vefasız dostlardan umudu kestim
Ne kılıcım kaldı, ne kamıştan at
Rüzğar oldum sanıp, boşuna estim..

Her sevği içimde yara bıraktı
Zehir oldu bazan, kanımda aktı
Fırtına savurdu, ateşler yaktı
Kendime birtürlü ben gelemedim

Zaman kum gibidir, hiç bitmez sandım
Bu kavak yelleri hiç gitmez sandım
Sevdiklerim beni terketmez sandım
Dost acı söylermiş ahh bilemedim..

Şimdi muhtaç oldum bir soluk sese
Kırıldım döküldüm, küstüm herkese
Zararı yok yine bir su vermese
Biri yakınımda ''Görünse'' Dedim..

Ali SÖNMEZ

 
Toplam blog
: 56
: 417
Kayıt tarihi
: 13.02.08
 
 

22 Aralık  Adana Ceyhan doğumluyum. Emekli memurum. Mersin'de ikamet ediyorum. Edebiyatla ilgili ..