Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ocak '15

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Bakkal Osman ile kişisel gelişim hikayesi üzerine söyleşimiz...

Bakkal Osman ile kişisel gelişim hikayesi üzerine söyleşimiz...
 

BAKKAL osman


Kişisel Gelişim Kitap ve Dergileri okuyarak Gelişen Bakkal  Osman” Gençler  Kişisel gelişim  yazarları ile  tanışarak  dostluk kurarlarsa  hayatlarında  olumlu düşünmeyi öğrenirler”  

BAKKAL OSMAN- Ben Bakkal Osman , Zile Yıldıztepe 1968 doğumluyum.  ilköğrenimimi ve  orta öğrenimimi Turhal’da tamamladım.

SORU-Kişisel Gelişim dergileri   ile tanışma hikayenizi anlatır mısınız ?

BAKKAL  OSMAN- Kişisel Gelişim Dergileri ile komşumuz  ve kişisel Gelişim yazarı  olan Turan Yalçın  aracılığı ile tanıştım. Turan Yalçın aracılığı ile Kişisel Gelişim Uzmanı Düşünen adam   Adem Özbay ile tanışarak dostluk kurdum.

SORU- Kişisel Gelişim Dergi ve kitapları okumak  sizin ve ailenizin  hayatına neler kattı?

BAKKAL  OSMAN-  Kişisel Gelişim  Dergi ve kitapları okuduğum zaman  Ticarethanemde  ve eğitim hayatımda yaptığım  hatalarla yüzleştim.

Aile hayatımda ise çocuklarıma eğitim açısından   daha  iyi ilgilenmemi sağladı.

SORU- Kişisel Gelişim dergilerini genç  müşterilerinize hediye ediyorsunuz. Bu nasıl karşılanıyor.

BAKKAL OSMAN- İşyerimde kişisel gelişim dergilerini  müşterilerime hediye ediyorum. Bu beni ziyadesiyle mutlu ediyor. Müşterilerimde memnun oluyorlar.

SORU- Siz  ortaokul ve lise yıllarında kişisel gelişim dergileri ile tanışsanız hayatınızda ne gibi değişimler olurdu?

BAKKAL  OSMAN- Ortaokul ve lise  yıllarında  kişisel gelişim dergi ve kitaplarıyla tanışsam  ticarethanemde daha iyi yerlere  geleceğimden eminim.  Ayrıca  çocuklarımın daha iyi noktalara gelmesi için  daha fazla mücadele edebilirdim.

SORU- Bu yaşta  kitap ve dergi  okumak gelişiminizi  nasıl etkiliyor?

BAKKAL OSMAN- Bu yaşta kitap okumak  ufkumu açıyor. Düşüncelerimi  değiştiriyor. İnsanlara yardımcı olma  arzularım artıyor. Pozitif  düşünüyorum.

SORU- Kişisel Gelişim  yazarlarıyla  dostluklarınızı  biliyoruz. Bunun katkısı ne oluyor size? Gençler Kişisel Gelişim  yazarlarıyla  dostluk kursalar   ne kazanırlar?Bunu  yapmayınca ne kaybediyorlar?

BAKKAL OSMAN-   Kişisel  Gelişim yazarlarıyla dost olmak  gerçekten  güzel bir şey. Çünkü bu insanlar  insanların gelişimi için mücadele ediyorlar. Yazılar yazıyor. Brifing veriyor, insanların  iyi ve olumlu düşünmelerini sağlıyorlar. Bu kişiler  ile dost olmayan veya bu  kişilerin önerilerini dinlemeyen kişiler ilerde çok şey kaybettiklerini anlayacaklar ama   pişman olacaklar. Buna  inanıyorum.

SORU- Bir esnafın kişisel gelişim kitap ve dergileri okumasından kazancı ne olur sizce?

BAKKAL  OSMAN- Esnaf olarak   bu dergi ve kitaplar sayesinde  müşterilerimle   iyi olan iş ilişkilerimi  en üste seviyeye çıkardığıma  inanıyorum.  Bu  iletişimimden  müşterilerim  gayet  memnun.

SORU-   Bu güne kadar  “ keşke  yapmasaydım”  ya da  “iyi ki yapmışım” dediğiniz  neler oldu?

BAKKAL  OSMAN- Bugüne kadar keşke eğitimimi  yarıda bırakmasaydım.  İyi ki yapmışım  dediğim şey de kişisel gelişim dergi ve  kitaplarıyla   ve bunları yazan  yazarlar ile tanışmak oldu.

SORU- Üniversite  okuyan gençlere neler tavsiye edersiniz?

BAKKAL  OSMAN-  Üniversite okuyan gençlerden ricam eğitimlerini tamamlasınlar.  Doğru yerde  doğru insanları  bulsunlar.  Kişisel Gelişim kitap ve dergilerini takip etsinler.  Kişisel Gelişim yazarlarıyla  iyi ilişkiler kursunlar.  O zaman eğitimleri daha güzel ve   neşeli olacaktır.      

 
Toplam blog
: 1096
: 1558
Kayıt tarihi
: 28.12.07
 
 

1967 Tokat'ın  Pazar ilçesi doğumluyum. İşitme engelliyim. İstanbul Üniversitesi iktisat Fakültes..