Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '13

 
Kategori
Aile
 

Bakkala giden kız büyüdü...

Bundan belki beş-altı sene önce deseler inanmazdım evleneceğime, çocuk sahibi olacağıma. Sadece anı yaşıyordum. Bu tarz hayaller kurmadım hiç. Hep kendi bildiğini okuyan, umursamaz, çılgın, aslında erkek gibi bir kızdım. Evlenmek, ev işi yapmak, evi çekip çevirmek vs. bana uzak hayallerdi. 

Simdi bakıyorumda kendimdeki değişime diyorum ki!

Anne!

Bakkala giden o kız büyüdü artık! Ve hamile. Kocaman bir göbeği bebeğiyle ilgili kocamanda hayalleri var. İçinde bir can taşıyor. Kendinden bir parça. Bakkala gidecek bir erkek çocuğu:) Ve yaklaşık 1.5 ay sonra dünyaya merhaba diyecek. Senin küçük kızında anne olacak. Bir evin sorumluluğuna bir de çocuğunun sorumluluğu eklenecek. Seni daha iyi anlayacak hatta anlamaya başladı bile! Yepyeni ve çok farklı bir hayatı var artık. Üç kişilik bir ile oldu...

 
Toplam blog
: 63
: 512
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1984 zonguldak doğumluyum. İkizler burcuyum:) Z.K.Ü endüstriyel elektronik mezunuyum. İlgi alanla..