Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '14

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Bakla fava

Bakla fava
 

Yılbaşına hasta girdim. Haftabaşı başlayan kırgınlık ve boğaz ağrısı yılbaşı gecesi tavan yaparak korkunç bir grip haline dönüştü. Ancak, dört gün sonra normal hayata döndüm ve işe başlayabildim. Sağlıklı olmanın kıymetini bir kez daha anlamış oldum

Yılbaşı gecesi üniversiteden çok samimi 3 aile bir evde toplanma kararı aldık. İlk etapta bizim evde toplanılacaktı. Ancak,son dakika manevrası adreste bir değişiklik oldu. İyi ki de öyle olmuş. Çünkü ben akşam yemeğini bile tamamlayamadan iptal olmuştum :)

Bu favayı tarifte göreceğiniz gibi tekmikli yapmak istiyordum. Yaklaşık 3 sene önce İzmir'de yemiş ve çok beğenmiştim. Ama son dakikada adreste değişiklik olunca bir gece önceden yapıp ev sahibine teslim etmek zorunda kaldım ve soğanların beklememesi gerektiğini düşündüğüm için klasik şekilde yaptım.

Tarifi bire bir bu linkteki gibi uyguladım. Yanlız içine 1 adet fazla şeker koydum. Ayrıca,zeytinyağının biraz az geldiğini düşünüyorum. Blender aşamasından önce ekstra yağ ilave edilebilir ya da servis etmeden önce üzerine gezdirilebilir.

Afiyet olsun

 

Sağlıklı ve mutlu haftalar :)

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 52
: 1959
Kayıt tarihi
: 24.08.13
 
 

39 yaşındayım. 7 yaşında bir oğlum var. Muhasebe, finans, dış ticaret işleri ile meşgulüm. ..