Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ocak '09

 
Kategori
Deneme
 

Baklava ile turşu zeytini yemek gibi

Baklava ile turşu zeytini yemek gibi
 

Su yolunu bulur…Karşına taş da çıksa, dağ da, bayır da…Su yolunu bulur!Her geçen gün yeni ufuklar açmak kendine…”Sen” olmak…Hesapsız kitapsız…Amaçlar edinmek, amaçlar doğrultusunda yürüyebilmek…

İstemek!

İnsanoğlu her şeye sahip aslında, hem bu kadar özgür hem de bu kadar esaret içinde…

Güzel şeyler tasarlıyorum şu günlerde…Biraz altüst olacak hayatım ama…Olsun!

Mutlu olacağım…Yani bu hiç bilmediğin bir yemeği yapmak gibi.Biraz acemi, ürkek ama iyi olacağına inanarak! Tarife baka baka…Baklava ile turşu zeytini yer gibi…Bizim yörenin adetidir.Baklava yanında turşu zeytini verirler.Önceleri garip gelir, sonra da bir tepsi baklavayı tek başınıza yersiniz.Çünkü turşu zeytini baklavanın ağırlığını alır.

Evet, böyle bir şey yapacağım!

Ani bir kararla yüksek lisans yapmaya karar verdim.Daha önce aklıma getirmezken şimdi

Yeni bir heyecan hayatıma.Biraz zor olacak ama, yapacağım.

İçim içime sığmıyor ders çalışırken…Özlemişim ders çalışmayı...Sınırlarımı zorlamayı seviyorum.Daha iyi olmaya çalışmayı…Bekle beni, Ey Şehr-i Sultani öğretmen olarak bastığım toprağına, öğrenci olarak döneceğim!Umarım beni alırsın bağrına…

 
Toplam blog
: 130
: 480
Kayıt tarihi
: 13.08.08
 
 

17 Haziran 1982 Manisa doğumluyum. Türkçe öğretmeniyim. İzmir'de yaşıyorum. Yazmak yaşamak benim ..