Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Haziran '07

 
Kategori
Ayakkabı / Çanta
 

Bakma artık erkek ayakkabılarına!..

Bakma artık erkek ayakkabılarına!..
 

Günümüzde giyim alışverişleri artık direk gereksinimlerden çok, o an için beğenilmelerine ve fiyatlarının uygun oluşlarına göre yapılabiliyorlar. Eskiye göre artık çok daha fazla seçeneklerimiz var, çok daha kolay alıyoruz, çok daha kolay tüketiyoruz.

Yine de, evet yine de özellikle büyük bedenlerde ciddi sıkıntı var ki bu benim görüşüm ve deneyimlerimden çıkan sonuç.

Boyum normal Türk hanımlarına göre uzun, ortalama bir kilodayım ve ayakkabı numaram da 36 değil tabiî ki:) 39- 40 numara arasında değişen ayakkabı numaramla ilk genç kızlık dönemlerimde de ayakkabı bulmakta zorlanırdım, şimdiler de de zorlanıyorum. Sabah hastaneye gidip, özel giysi ve terliklerimi giyiyorum, dolayısıyla koşturmaca içinde geçen günlük tempomda yüksek topuklu şık ayakkabılarla dolaşamam ki:)

Sürekli spor ayakkabı ve rahat ortopedik ayakkabılıları tercih ediyorum. Yaz gelince de otomatik olarak güzel sandaletler almak istedim. Gözümün takıldığı, ayağımın rahat ettiği tüm sandalet tipleri erkek modellerinde buldum. Deneyip almak istediğimde en sonunda eşim isyan etti, bakma artık erkek ayakkabılarına diye…

İşte burada bende isyan ediyorum, Neden hanımlar ortopedik olmayan binlerce ayakkabı çeşidine itirazsız kabul ederler! Neden rahat ayakkabı modelleri hep erkek ayakkabı reyonlarında var! Neden bayanlar 44 bedenden sonra anne modellerine mahkumdurlar?

Bu yazdıklarımı okuyunca zaaarif hanımları kıskandığımda düşünülebilir, ancak ben halimden memnunum, tek sorun bizim gibi hanımlara uygun modellerin yapılmaması:) Ama bizlerde insanız değimli:) sorun boy, kilo, boyut fark etmeksizin yakışanların üretilmesi. Özellikle ihraç edilmek üzere üretilmiş giysi ve ayakkabılarda çok kolay uygun model bulabiliyorum.

Şimdi marka vermek zorundayım, çünkü 40 numara olup, hem ortopedik, hem de görünüşü zarif ayakkabıları Marks & Spencer ve Ceyo mağazalarında bulabildim. Yine giysi olarak da Marks & Spencer ‘da istediğimden çok model ve çeşit bulabiliyorum. Bizim büyük alışveriş mağazalarımız da da büyük beden giysi ve ayakkabı bulunabiliyor belki ama çoğu günlük kullanım için uygun değil ve daha çok anne giysileri adı altında satılıyorlar. Bundan sonra başka yerlere bakmayacağım, zarif olsun dersem Marks & Spencer’dan, spor olsun dersem Ceyo dan alacağım.

Özellikle bu günlerde çok ciddi başka sorunlar var ve , bir çok blog sayfasında yeterince bu konulara değiniliyor. Benim giysi ve ayakkabı takıntım biraz şımarıkça gelebilir bazıları için. Ama kalbim ne kadar zarifse, görünümümde de kendimden izler taşımak istiyorum, sade, güzel ve rahat giyinebilmek istiyorum. Toplumun çoğunluğu nasıl kolay bulabiliyorlarsa istediklerini, üst ve alt beden sınırlardakilerde bulabilmeli değil mi:)

Sağlıklı ve huzurlu günler diliyorum:)

Resim Adres

http://image.excite.co.uk/webtwitcher/vacuum_shoes.jpg

 
Toplam blog
: 196
: 6404
Kayıt tarihi
: 30.03.07
 
 

Uzman doktorum, kendimi bildim bileli çalışıyorum. Kendi adıma  yaşamdan beklentim, huzurlu ve ko..