Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '10

 
Kategori
Şiir
 

Bakma sen bana, zamanı sevenlerdenim ben.

Bakma sen bana, zamanı sevenlerdenim ben.
 

_______________________________________________________________________________________________________


Şaşırma halime asil nehir, çağla sen Afrika'na.
Bakma anlamaz sularla, getirmedim onu sana.
Bil ki ne hazan kaldı ne de hüzün dünyamda,
Al senin olsun acılar, benim yolum umuda.

Yok bir diyeceğim şimdi, yüreğim coşkun.
Sen ki güçlü olansın, bense ruhu yorgun.
Kandın o aşkı bilmeze, gönlümdü solgun,
Hoşça kal hazan, sondu içimdeki vurgun.

Kalbimde bahar ateşi, sanki doğdum yeniden.
Bir başka parlıyor gözlerim, inan değil nemden.
İmkansızsa kavuşmak, belki bu da kaderden,
Bakma sen bana, zamanı sevenlerdenim ben.

aks

 

 
Toplam blog
: 462
: 1159
Kayıt tarihi
: 07.03.09
 
 

Ne güzel bloglar yazdık, ne muhteşem dostluklar kurduk; onlar kaldı baki... ..