Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Kasım '20

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bakracın Yarısı Bakraç

Kalın, cam sürahi aldım; iki elimle kaldıramıyor doldurunca götüremiyorum!

Dolu bakracın yarısı bakraç.

Ya arkadaş kim üretiyor bunları?

Kap nedir, kap işte lan; içine bir şey koyduğumuz…

Allah’ım Allah’ım, yemin ediyorum beyin yok bunlarda!

“Alma Korkut, kullanma!”

Ya cam kap temizlik, çelik de öyle… Bu kadar kalın yapılmasının nedenini anlamıyorum.

Yemek yerken çatal elimden düştü, abartmayım yarım kilo var! Bunları diyorum önce silah olarak tasarladılar da olmadı mutfak eşyasına mı çevirdiler?

Kimse de bu niye böyle demiyor!

Çünkü ülkede kalite yok, insanlarda da akıl yok; yapan da, kullanan da…

Tencereyi ocağa üç kişi götürüyoruz. Köyde keşkek kazanını kağnıyla taşımıştık!

Bu yazıları okuyanlar da aynı, haklısın diyen yok!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..