Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '16

 
Kategori
Sinema
 

Balamir Emren ''cin'lerden korkmuyorum!''

Balamir Emren ''cin'lerden korkmuyorum!''
 

Balamir Emren 10 gün arayla 2 farklı sinema filmi ile korkutacak!

Yönetmenliğini Vedat Dikmetaş ve Oya Köksal’ın  yaptığı başrolleri Merve Sevi, Balamir Emren, Cenk Torun’nun paylaştığı “Şeytanın Çocukları: El Ebyaz” 6 Haziran’da seyirciyle buluşacak.

Merve Sevi’nin arkeoloğu canlandırdığı filmde, içe kapanık bir genci oynayan Balamir Emren, “Gemide çektik, korkutucu bir film odu. Özellikle gece sahneleri ürpertici oldu. 5 arkadaş eski bir gemide araştırmaya gidiyor. Bir lahit bulunca olaylar hızla gelişiyor” dedi. Balamir Emren küçükken korku filmi izleyemediğini belirterek yıllar sonra peşi sıra korku filmlerinde rol almanın kendisi için farklı bir duygu olduğunu belirterek, “Cinler dini kitaplarda yer alan bir konu. Çocukluğumda korku filmi izleyemezdim, hatta cinlerden çok korkardım. Şimdi korkmuyorum” dedi.

Balamir Emren, 17 Haziran da ise bu kez ‘Ammar 2: Cin İstilası’ ile korkutacak. Yapımcılığını Sami Dündar’ın yaptığı, yönetmenliğini  Özgür Bakar’ın yaptığı film Türkiye’nin yanı sıra Fransa ve Hollanda da vizyona girecek.

“Şeytanın Çocukları: El Ebyaz”

Filmin konusu:

Arkeoloji çalışmaları yapan bir ekibin yolu esrarengiz bir gemide kesişir. 2 yıl önce bu gemide korkunç olaylar yaşanmıştır ama görevi alan yeni ekipten yalnızca bir kişi bu olayların iç yüzünü bilmektedir. Genç ekip için ilgi çekici olduğu kadar ürkütücü de olan gemi demir aldıktan sonra esrarengiz olaylar yaşanmaya başlar. Bu esrarengiz olaylar genç ekipten kimileri için her şeyin sonu, içlerinden biri için kendisiyle yüzleşme olacaktır.

 
Toplam blog
: 598
: 166
Kayıt tarihi
: 28.02.16
 
 

1991 yılında Show Haber'de stajyer muhabir olarak başladım. Daha sonra, İlker Yasin yönetimindeki..