Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Haziran '11

 
Kategori
Dostluk
 

Balcı!

Adım Ahmet Balcı!

5 MART 1959 Perşembe günü, Sakarya ilinin Hendek ilçesinin Hacıkışla köyünde dünyaya gelmişim! (dünyada bir yerde! Melek değiliz yani!)

Anamın adı Ayşe, ( önce anamızı sorarlar ya!) babamın adı Hüseyin’dir!

Soyadım Balcı diye baldan anladığım kanısına varmayınız! Ama kökenimizde balcılık var! Soyadı kanunu çıktığında hiç düşünmeden Balcı’yı yazdırmış dedem!

Semerci olsaydık yazdırır mıydı bilemem!

Ben olsam yazdırırdım!

“Ne yazalım soyadını kardeş?”

“Semerci!”

“O işi mi yapıyorsun?”

“ Baba mesleği!”

“Devam ettiriyor musun?”

“Ben nalbantım!”

“Nalbant yazalım o zaman!”

“Hanım köylü müyüz arkadaş? (hanımın kızlık soyadı bu da!)

“Ne bileyim?”

“Hakaret addederim!”

Soyadım Balcı olunca millet ismimi unutuyor! Soyadım adımın önüne geçiyor! Bundan şikâyetçi olmadığımı da özellikle belirtmek istiyorum!

Beni çok kez denek olarak kullanmışlardır soyadım yüzünden!

“Balcı, gel şu bala bir bak bakalım nasıl bir şey?”

“Ne balı bu?”

“Bak da sen söyle işte!”

“Bu bal ekşimiş sanki!”

“Acı bal diye aldık”

“Niye aldınız?”

“Şifalı ya!”

"Bu o mu şimdi?"

Başladı gözüm kararmaya, başım dönmeye, boğazım yanmaya!

“Kavanozda son kullanma tarihi var mı? Bakın bakalım! Zehirledi beni sanırım!”

Hınzırlığa gelmişim anlayacağınız!

Neyse!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..