Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ekim '10

 
Kategori
Mizah
 

Balcı büyüğümüz mangal başında :)

Balcı büyüğümüz mangal başında :)
 

Değerli yazarımız :)

Kıymetli büyüğümüz :)

Blogda kralımız :)

Şairimiz :)

Herbişeyimiz :)

Yiğitliğine laf yok :)

Mangal gibi yüreği var maaşallah :)

Biliyos :)

O yürekte kızaran piliçlerden haberimiz yoktu :)

Öğrendik :)

Mangal gibi yüreğini...

Yanına aslan sütünü...

Demlenirken...

Yazılan nameleri :)

Aziz ve muhterem yenkeleri :)

Fahriyesi'ni...

Mümine'sini...

Neriman'ını...

Mihriban'ın...

Mangal gibi yürekte :)

Çevrilen piliçleri :)

Öğrendik :)

Kızdık mı?

Ben kızmadım :)

Sadece...

Has yengemiz o mangala bir maşrapa su dökerse n'olcek diye dertlendim :)

Elbet mangaldaki piliçlerin kokusunu alcek bir gün :)

Yazık olcek Balcı büyüğümüze :)

Oy oy oyyyy :)

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..