Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Şubat '08

 
Kategori
Balıkçılık
 

Balık sevdası Riva buluşması

Balık sevdası Riva buluşması
 

5.Balık Sevdası Organizasyonu : Riva buluşmamız (28.10.2007)


Sevgili arkadaşlar; 14.08.2007 tarihinde internette “Trakunya” balığı ile ilgili bir araştırma yapıyordum. “Google” yazdığım Trakunya yazısı beni amatör olta balıkçılarının toplandığı güzel bir oluşumun içine sürükledi. Buradaki arkadaşlar, yeni katılan herkese gösterdikleri o sıcak misafirperverlikleri sonucunda ben artık bu aileden biri olmuştum!

17.06.2007 tarihinde bir arkadaşıma (Ten ten Ahmet) Trakunya ile ilgili balık üzerinde ders verirken, balık elimde hiç beklemediğim bir anda ters düz olup orta parmağımın ucuna sırtındaki üç adet zehirli dikenden birini batırmıştı. Balığın ne kadar tehlikeli olduğunu bu kez arkadaşıma uygulamalı olarak anlatmak zorunda kalmıştım!

Aradan yaklaşık iki ay geçince bu balık aklıma düştü ve onun izinden http://www.baliksevdasi.com adresine üye oldum.

Olta balıkçılığına 90 lı yılların ilk çeyreğinde meraklandım. Oysa ondan çok önce 70 li yılların sonlarında bir süre bu işi profesyonelce (Karadeniz’de) alamana teknelerinde bir iki sezon yapmıştım. Tabi bu çok farklı bir iş, aramızda her iki balıkçılığı da yapmış çok tecrübeli ağabey ve kardeşlerimiz var. Tabi birde benim gibi almak istediği kadarını fırsat buldukça alan meraklı tayfası var.

Yaklaşık altı ay oldu; “Balık tutmak bahane, dostluk, arkadaşlık ve muhabbet şahane” felsefesini benimsemiş bu gülen insanların arasındayım.

Burada birinci kural siteye üye olmak! Sonra sitenin içinden açılan konuları ve organize yapılacak yerlere katılmak için adınızı listeye yazdırmak olacaktır.

Burada siyaset konuşmak yasaktır! Burada futbol fanatizmi yok, yerine centilmen taraftarlar vardır. Burada kimse, kimsenin yediğine, içtiğine, giydiğine karışmaz. Burada sınıf farkı kesinlikle yoktur! Herkes kardeştir.

Münferit olaylar elbette ki her yerde olduğu gibi burada da zamanla olacaktır. Burada bunu hissettiren her yerde olduğu gibi şüphesiz, hak ettiği kadarına sahip olur!

Amir, memur- işçi, patron-siyah, beyaz burada herkesin tek ceketi vardır. Bu ceketi taşıyacak olanları kendimize dost bildik, kardeş bildik, can bildik.

Tüm Türkiye’ye yayılmak ve herkese, her kesime ulaşmak için, sevdamızın sitesini... gönlümüzün kapısını açtık.

5.Balık Sevdası Organizasyonu: Riva buluşmamız (28.10.2007)

Resimler

http://www.baliksevdasi.com/balik/showthread.php?t=2374

 
Toplam blog
: 438
: 826
Kayıt tarihi
: 07.01.07
 
 

Milliyet Blog'a hangi vesile ile kayıt olduğumu doğrusu hatırlamıyorum!  Bende birçoğunuz gibi ya..