Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Kasım '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Balık tutmak istiyorum

Balık tutmak istiyorum
 

xBiraz önce kalp ameliyatı olurken doktorun *Neden daha çok yaşamak istiyorsun* sorusu üzerine ağzından belli belirsiz *balık tutmak istiyorum* sözleri dökülen bir hastanın profilini okudum. Yazılan blog zaten tartışmasız çok etkileyiciydi.

Hayattaki beklentilerimiz ne kadar basit . Balık tutmak gibi

Basit olan beklentileri hiç bir zaman gerçekleştiremeyip göçüp gidiyoruz çoğu zaman. Beklentilerimizi sürekli erteliyoruz bazen de hayattan ne beklediğimizi bile bilmiyoruz. Bize sunulanı kayıtsız şartsız kabul edip şükretmekle yetiniyoruz.

Hayattan beklentilerimiz neler olabilir:


Sağlıklı bir yaşam

Her anlamda sağlıklı bir aile

İyi bir iş

Ev araba

Ve balık tutmak

Kocaman bir ömrü bunlar için mi tüketiyoruz? Sağlıklı olmak bize sunulan en güzel armağan. Bu tartışmasız böyle ama ya diğerleri?

Aile:


Erkek için: Güzel bir kadın, çocuklar, mutfaktan yemek kokuları ve kadın eli değen bir ev

Kadın için: Sırtını yaslayabileceğin bir erkek, çocuklar, ailece yenilen yemekler, güvende bir ev.

İyi bir iş:


Günümüz Türkiye’sinde iyi bir işi olan insanlar bir çoklarına göre şanslı insanlar. Yine de tek başına mutlu olmaya yetmiyor.

Ev araba:


Ev barınaktır araba ihtiyaç. Arabanın ulaşım dışında farklı bir özelliği daha var. Sürat tutkunları için uygun yerlerde zevkine sürat yapılıp farklı bir boyuta geçebilir insan.

Balık tutmak:


Bunu hayatımda bir defa yaptım hiç sevmedim. Beklemek sabır işi. Meslek dışında balık tutma fikri aslında gerçekten ilginç. Sabır testi gibi bir şey. İnsanlar bu eziyeti neden kendilerine yaparlar hiç anlamam. Eziyet diyorum çünkü bana göre kendinizi balığın keyfine bırakıp saatlerce beklemek eziyet gibi geliyor.

Bunların hepsini yaptık diyelim. Mutlu muyuz? Hayır.

Çok basit şeyler istiyoruz bunlara sahip olduğumuzda mutlu olmayı düşünüyoruz. Ama ortaya farklı bir şey çıkıyor. Monotonluk.

Bu defa da monotonluktan şikayet edip mutsuz oluyoruz. Hep bir şeyleri eksik yapıyoruz ama nerede?

 
Toplam blog
: 112
: 790
Kayıt tarihi
: 17.10.08
 
 

İnsanın kendini anlatması ne zormuş. Bu bölüm blog yazmaktan bile zor geldi. 10 Temmuz 1963 doğumluy..