Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '15

     
    Kategori
    Aile
     

    Balık

    Bugün dünden sonra yaşamış olduğum güzel bir ikinci ilkle başlıyorum yazmaya sevgili okurum.

    Dünkü ilk defa balık ızgara yaptım. Bugünkü ikinci ilk ise ikinci olarak dünkü ilkimi yaptım.

    Aslında işin doğrusu uzun zaman sonra eve geldim ve ilk defa babamla başbaşa bir şey  yaptık.

    Benim en güzide ilklerimden biri oldu bu sevgili okurum. Biraz tartışma, bolca bağırışın ardından en sonunda yemelere doyamayacağımız balığı yapmış olduk. Aslında kahvenin olduğu gibi, balık bahane.

    O sofraya oturup beraber baba oğul olarak yan yana olmak..İşte gönlümü doyuran bu oldu.

    Balık da güzeldi yani..Ama babamın karşımda olması ve beraber o anı yaşamak..Hadi gel de bunu tarif et sevgili okurum.

    Biliyorum hepimizin olduğu gibi illa ki benim de hayatım, yanımda eşim ve çocuklarımla beraber devam eden bir yol da olacak, ama en azından geleceğe babamı getiremesem de, o paylaştığımız kısacık anı en güzel şekilde devam ettirerek çocuklarıma torunlarıma bırakacağım.

    Bir nevi toprağa küçük bir tohum ekmek olacak. O tohum büyüyecek ve yayılacak.

    Ve belki günün birinde babam farkında olmadan bana bıraktığı bu mirasla bir yerlerden bana bakarak gülümseyecek.

    Evet sevgili okurum

    Bir günüme şahit olarak benimle birlikte sen de başladın hayatımın başka bir patikasından yola.

    En güzel şekilde yaşayalım bir günü daha..

     
    Toplam blog
    : 1
    : 34
    Kayıt tarihi
    : 19.07.15
     
     

    Genel olarak yaşadıklarım daha doğrusu yaşadığımız şeyler... Siyaset mi? Bir kutuda dört tarafı k..