Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Aralık '12

 
Kategori
Eğitim
 

Balıkesir Eğitimde layık olduğu düzeye çıkacak.

Balıkesir Eğitimde layık olduğu düzeye çıkacak.
 

Balıkesir Eğitimde Layık Olduğu Düzeye Çıkacak.


Balıkesir Milli Eğitim Müdürlüğü görevine yeni atanan Sabri CANER, ayağının tozuyla İlçe Milli Eğitim Müdürleri ile bir toplantı yaptı. CANER, Balıkesir'i Eğitimde layık olduğu düzeye çıkarmak için çalışacağız dedi.

İlçe Milli Eğitim Müdürleri Toplantısı, geçtiğimiz günlerde Milli Eğitim Müdürü Sabri CANER başkanlığında yapıldı. Milli Eğitim Müdürü CANER: “Tanışma girizgahından sonra sürekli olarak iyi bir iletişim halinde, sorunları istişare ederek ve iyi örnekleri paylaşarak, gözden geçirilmiş stratejik planlar doğrultusunda, hedefleri netleşmiş performans kriterleri ile pozitif disiplin anlayışına sahip yapıcı bireyler olarak mesai kavramına takılmaksınız,  Balıkesir’i,  eğitimde layık olduğu  düzeye çıkarmak için çalışacağız.” Dedi.

Ayrıca fırsat eşitliği sağlamada, gerekli hassasiyetin gösterilmesine vurgu yaptı. Kurumların temizliği konusunda, problem çözmede gerekli ciddiyetin gösterilesini, işlerin zamanında yapılmasını,  güler yüzlü olunmasını istedi.

Özellikle Haziran ayına kadar, 6287 sayılı yasa gereği okulların yapılandırılması ile norm kadro fazlalıklarının değerlendirilmesi  üzerinde duruldu. Akademik başarı için  proje başarısının gereği vurgulandı. Okullarda kılık kıyafet serbestisinin mevzuat çerçevesinde fiilen başladığı ifade edildi. Hassaten durumu müsait olmayan öğrencilerimizle ilgilenilmesini isteyen Müdür Bey, iyi niyet dilekleriyle toplantıyı sona erdirdi. 

 
Toplam blog
: 94
: 183
Kayıt tarihi
: 15.11.12
 
 

Balıkesir'in Dursunbey ilçesinde 1970 yılında ailenin ikinci oğlu olarak Dünya'ya geldim. Eskişeh..