Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Balkon sefası :)

Balkon sefası :)
 

Hava çok güzel, pırıl pırıl :)

Balkonu silip süpürdüm sabah.

Ufaktan çiçeklendirmek lazım artık :)

Çok şükür sabah güneşi alıyor sadece, öğleden sonraları ve akşam serin oluyor haliyle.

Renk renk çiçeklerle dolu, kilim serili balkonlarda çay keyfine bayılırım :)

Masa filan aramam; üç beş minder yeter de artar vallahi :)

Ortada çay tepsisi, dergiler, biraz çekirdek, cips filan, belki örgü veya kanaviçe elde yanında bol muhabbet, kahkaha illa ki :)

Dergilerde görüyorum çiçekli balkonları, bayılıyorum :)

Bahçe olmadığından balkonlardayız maalesef :)

Balkonu bile olmayana üzülüyorum.

Bu yazı balkonda geçireceğim gibi :)

Dolaşmalı çiçekçileri, almalı renk renk sardunyaları, gülleri :)

Tam zamanı :)

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..