Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

salih haluk reşat şentürk

http://blog.milliyet.com.tr/shr

24 Eylül '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Balkonumun harika ziyaretçileri..!

Balkonumun harika ziyaretçileri..!
 

Balkonumda geçen hafta bulutlar vardı. Rüzgarın savurduğu yağmur dolu bulutlar balkonuma dolmuştu.
Açtım balkonun geniş kapısını, buyur ettim hepsini içeriye...
Coşkuyla savruldular sağa sola, işleri varmış, kapılmış gidiyorlarmış bahtlarının rüzgarına, yolunuz açık olsun dedim. Geceboyu geniş balkon penceremden onların danslarını seyrettim. Uzaklara savruluşlarını ve her gidenin yerine bir başkasının coşkuyla gelişini izledim... Bir süre sonra penceremde birikmeye başladı gözyaşları...
İki sevgilinin vedası gibi uzaklaşırken benim balkonumda gözyaşları ile ıslanmıştı her yer...

Özlemler...Özlemler... İnsan bulutları bile özler mi? Özlüyor işte. İstanbul'da uzun zamandır göremediğimiz yoğun bulutları eve gelipte balkonumda bulunca saatlerce onları seyrettim. Rüzgar ve yağmur pencereme vurduğunda yaradana teşekkür ettim, tüm bu güzel günleri gördüğüm ve yaşadığım için... Mutlu olmak, iç huzuru ile yaşamak her şeye değiyor. Geçmiş üzüntüler olmasa belki bugün bu kadar mutluluğun değerini bilemeyecektim.
Hep önü açık, ufku olan ve gökyüzünü gören bir evim olsun isterdim, son 10 yıldır ve bugün tam istediğim gibi bir yerde oturuyorum. Bu bile mutlu olmam için yeterli bir sebep benim için... Bulutların dansı bitince ,yağmurun harika melodisi doldu odama, bende içeriden ona uyumlu bir parça çalmaya başlayınca ve gedikli mug'ım ile kahvemi de elime alınca keyfim tam oldu dostlar... Sallanan koltuğuma oturup, kahvemi içerken eski bir kitabımın sayfalarını karıştırdım...Okuduğum o güzel satırları tekrar hatırladım. " Evren hep olduğu gibi, onu güzelleştiren ve çirkinleştiren sensin." diyordu, sevgili yazarım Stefano...

Bu akşamda balkonumda kim var biliyormusunuz? Mehtap ... Hem de kocaman ve yusyuvarlak, pırıl pırıl parlıyor Ay tepemde. Işıkları söndürüdüğümde odam aydınlanıyor, yazımı onun ışığında bile yazacağım nerede ise... Ruhumun aydınlanması için bana yardım ediyor sanki...
Burada herşey yolunda dostlar, fırtına da , mehtapta sevgiyle ağırlanıyorlar tarafımca... Her ikiside bana mutluluk veriyor.
Biraz evvel mehtabı seyrederken yazı yazmadan geçen günleri ve yoğun iş günlerimi düşündüm... Yaşamanın güzelliğini düşündüm ve hayat güzeldir dedim...

Evet dostlar hayat güzeldir. Ama biz güzelleştirmek için çaba sarfettikçe...

 
Toplam blog
: 136
: 750
Kayıt tarihi
: 18.02.07
 
 

Devlet Güzel Sanatlar Akademisi mezuniyeti ve askerlik sonrasında başladığım iş hayatım aynı kuru..