Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '08

 
Kategori
Bebek - Çocuk
Okunma Sayısı
1282
 

Ballı çöreğim mutlu yıllar, iyi doğdun Çınarım...

Ballı çöreğim mutlu yıllar, iyi doğdun Çınarım...
 

doğum günü partimizden...


Yıllar ne kadarda çabuk geçiyor, daha dün gibi gözümün önünde Çınarım’ın doğumdan hemen sonra parmağını emerken ki hali.

Seni dünyaya getiriken isteyerek dünyaya getirdik oğlum. Hep dua ettik sağlıklı olman için...

Sevgiyle büyütmeye çalışıyoruz seni. Sevmeyi bil, nankör olma, merhametli ol diye...

İlerde insanlara saygılı olabilmen için isteklerine saygı gösteriyoruz.

Bilmediğimiz ne varsa, senin için öğrenmeye devam ediyoruz. Senin ihtiyacın olduğunda sana öğretebilmek için...

Kendine güvenen bir çocuk olabilmen için vaktimizin çoğunu sana ayırıyoruz.

Sen öğrendikçe, hayatı yaşadıkça, bize daha çok şey öğretirken seninle inanılmaz gurur duyuyoruz. Doğru yolda olduğumuzu, seni doğrularla yetişdirdiğimizi farkediyoruz.

Hamile kaldığım andan itibaren, yaşama sevincim kat kat daha arttı canım oğlum. Artık nefes alırken, konuşurken, beslenirken hep iki kişilik yaşıyorum. Yaşamak için olan nedenlerimin ilk sırasını aldın. Seni çok seviyoruz oğlum...

Çınar dün 2 yaşına girdi. Günlerdir süren hazırlıklar, sohbetler, kim gelsin, pastan nasıl olsun, süsler nasıl olsun?

Geçen sene babiş askerde olduğu için küçük ve buruk bir doğum günü kutlaması yapmıştık. Bu yüzden biraz daha teferruatlı hazırlık yaptık.

Dikarlı (Gitarlı) pasta istiyorum anne yaaaaa. Çınar pastayı görünce de anne bu pastanın üstünde gitar var diye çok sevindi.

Çınarın artık kendi istekleri var.

Çınar: İrem gelmesin doğum günüme.

Ben: Neden annem ama İrem senin kuzenin çağırmazsan üzülür, ağlar.

Çınar: Anne İrem ağlar, üzülür.

Ben: Evet aşkım üzülür.

Çınar :Anne İrem gelsin yaaaa...

Hilal, Gizem, Burak, Burcu, Berk, İrem hepsi Çınarın Anne tarafından irili ufaklı kuzenleri olur. İrem ile aralarında 8 ay olduğu için en çok onu kıskanır. İrem de deli olur Çınar için boynuna sarılır, oy oy oğlum diye sever pek dilli pek sevimli maşallah ama bizim ki biraz huylu asla fazla sıkı fıkıya gelmez sıkılır ve çok kızar.

Parti benim için sabah 07:30 da başladı erken kalk, etrafı toparla, temizlik v.s. Akşamdan uyuya kaldığımız için daha salon partiye hazır durumada gelmedi.

Üfff Hilal'de söz verdiği gibi akşam gekmedi zaten ne yapacağım ben derken telefonum çaldı.

Telefonda ki ses Hilal 'Teyze ben yaklaştım geliyorum'

Yaşasın sabah daha 08:30 ve daha 13:00 çok var yetiştiririz inşallah.

Hilal benim yiğenim canım kızım benim teyzem üzüldü gidemedim diye düşünmüş. Bütün gece uyuyamamış çocuk erkenden kalkıp geldi. Gelir gelmezde hemen hazırlıklara başladık. Ben bir süsleme yapıyorum hanımefendi beğenmiyor hemen değiştiriyor. Allahım bir sürü balon şişirti bana aç karnına nefesimiz tükendi. Canım kızım tek başına süsledi evi. Yaklaşık saat 11:00 a kadar süslemeler sürdü.

Çınar uyandığında bitmek üzereydi. Çok mutlu oldu süsleri görünce sevinçten hepi birdey Çınar, iyiki doğdun Çınar diye bağırmaya başladı.

Misafirler gelmeye başladı. Aslında gelen kendi ailelerimiz misafir sayılmaz yani..

Ama bizimki her kapı çalışta kapının önünde karşıladı herkesi her gelen kişiyle ayrı bir oyun, ayrı bir dans, gülüşmeler...

Çok mutlu yani sevinçten üstünü giyinirken bile yerinde duramıyordu.

Davetlilerin hepsi tamamlanınca doğum günü müziğimizi açtım. Hep bir ağızdan iyi doğdun Çınar sesleri yükseldi. Mumlar yakıldı, maytaplardan korktu biraz ama sonrasında defalarca mumları yaktırdı bize pastamızı beraber kestik. Oyunlar, dansalar, hediye paketleri ve ikramlar...

Saatler süren partinin ardında kalan tatlı yorgunluklar. Çınar ev kalabalık olduğu için akşam saat 17:00 kadar inatla uyumadı. Artık dayanamadı ve uyudu.

Çınar uyandıktan sonra onu lunaparka götürdük. Zincirde sallandı, çarpışan arabalara bindik, uçağa bindik ve iyice yorulduktan sonra evimize döndük...

Bir doğum günü partimizde içimizdeki ve yüzümüzdeki mutluluklarla bitti. Gelen tüm davetlilere, ailemize sonsuz teşekkürler. Hepsi partimize ayrı bir renk kattı.

Doğum günün kutlu, mutlu olsun canım aşkım benim. Allahım sanaa sağlıklı uzun ömür versin...

Anne ve Babişten sevgilerimizle...

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Başak Hanım sizide yakışıklı oğlunuzuda tebrik ediyorum.Nice yıllara nice yaşlara birlikte mutlu bir şekilde girmeniz ümidiyle.Selamlar,sevgiler ...

Murat GÜLCEK - Yakamoz35 
 23.08.2008 18:00
Cevap :
Güzel dilekleriniz için çok teşekkürler. Size de ailenizle ömür boyu mutluluklar dilerim. Sevgi ve saygılarımla...  25.08.2008 8:07
 

İki yaş çok tatlıdır şimdi. Çınar'ın doğum gününü kutluyorum. Nice mutlu yılları hep birlikte yaşayın. Sevgilerimle...

moonlight1 
 20.08.2008 1:24
Cevap :
Sevgili moonlight gerçekten 2 yaş çok ama çok tatlı ah konuşmalar hatta bazen espiri bile yapıyor. Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim.Sevgilerimle....  20.08.2008 8:26
 

nice nice yaşlara inşallah, sağlıkla , öpüyorum Çınar'ı , sevgiler

Dilek Fuçucı 
 18.08.2008 17:38
Cevap :
Teşekürler Dilek hanım Çınar'dan ve benden kocaman sevgiler...  19.08.2008 8:11
 

Doğum gününü kutlarken, sizlere ve ülkesine layık bir evlat olmasını diliyorum Nice mutlu yıllara.:)

erol aslan 
 18.08.2008 17:23
Cevap :
Çok güzel bir dilek çok teşekkür ederim ben en çok insalığa faydalı olmasını istiyorum.Saygılar...  18.08.2008 17:35
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 163
Toplam yorum
: 574
Toplam mesaj
: 58
Ort. okunma sayısı
: 4504
Kayıt tarihi
: 26.03.08
 
 

Hayatı sevmek ve düzgün yaşamak isterken bulurum kendimi. Yaşamın bana verdikleriyle yetinmeye çalış..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster