Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Aralık '08

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Ballı kaymaklı sıcacık ekmekli kahvaltı sofrası

Ballı kaymaklı sıcacık ekmekli kahvaltı sofrası
 

Yunan Adaları içerisinde en bilindik, en popüler olanlarından biri Santorini. Yunan adalarının tanıtıldığı hemen hemen tüm tanıtım materyallerinde mavi kubbeli beyaz evlerinin ya da büyüleyici Caldera manzarasının bir fotoğrafına rastlarsınız. Santorini; geleneksel mimarisi, mavi kubbeli kiliseleri ve göz alıcı manzarasıyla turistlerin zihnine kazınan Yunan adası imajının en güzel örneği...

Manzarası, huzurlu ve sakin atmosferi ile ön plana çıkan Santorini Dünya balayı turizmi pazarında hatırı sayılır bir yere sahip. Yıl içerisinde 1 milyonu aşan sayıda turistin ziyaret ettiği bu ada dünyanın dört bir yanından gelen insanların evlilik merasimlerine de sık sık ev sahipliği yapıyor.

Benim hayalim ise evlerin catilarinin mavi, balkonlarin yanyana , sanki yanındaki evle sohbet ediyormus gibi ona yakın durduğu bu olağanüstü adada yaşamak sonsuza kadar....

Güne egenin o eşsiz müziğinin eşlik ettiği , güneşin bir başka parladığı yerler gibi geliyor bana sanki oralar... Bir öpüş kokuş adası... Herkes sanki hep çok mutlu... .Dünyanın apayrı bir yeri sanki...

Sabahları herkes güneşin doğuşunu seyretmeye çıkıyor erkenden...
Bütün ada hep beraber ballı kaymaklı sıcacık ekmekli kahwaltı sofrasına oturuyor... Upuzun bir masada... Adanın bir başından diğer başına... Sonra herkes işine gücüne bakıyor... Kimisi şarkı söylüyor kimisi resim kimisi yemek yapıyor... Orda yaşayanların işi gücü sadece yaşamak... Herşeyi bırakarak dertsiz tasasız yaşamak...

Biliyorum gülüyorsunuz ben de gülüyorum ama gidiyorum işte buralardan...
Adalara...
Başka diyarlara...
Sadece yaşamak için...
Çünkü artık tüm işim gücüm yaşamak...


 
Toplam blog
: 20
: 670
Kayıt tarihi
: 08.07.06
 
 

savruk ezik bir yaşam olamazdı tabi.. herzaman yol almak gerekmekteydi çünkü.. önemli olan yaşamın k..