Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Aralık '13

 
Kategori
Şiir
 

Ballı konçerto

Ballı konçerto
 

Doğal Bal


Bugün ben kahvaltımda 
balıma, 
konçerto dinlettim. 
 
kuru kuruya gitmiyordu 
içimi bayıyor 
dinlettim,dinlendirdim 
ballı konçerto yedim. 
 
çal çello çal 
çal kemancı çal 
virtüzözitesi ne güzel 
solo ne güzel 
çal 
dalga dalga çal.. 
 
ekmeğimi titretiyorlar 
mayasının toksinini 
alıp savuruyorlar. 
beni yerimden 
hint fakiri gibi 
levitasyon atıyorlar 
 
ve 
dalga dalga 
maydanozu mu bir görseniz 
ne öyle endamı 
kollarını açtı 
yellendirdi soframı. 
 
ekmeğime 
maydanozuma 
ve yanı başımdaki dünyama 
bugün ben 
ballı konçerto dinlettim 
ekmeğime sürüp sürüp 
 
Ballı konçerto yedim.. 
 
Kalender Kılıç   28-12-2013 üsküdar,ist.
 
Toplam blog
: 164
: 239
Kayıt tarihi
: 23.02.09
 
 

Kalenderce yaşarım. Okurum, gezerim, Çocukluğum şanslıydı; özgürlük en büyük mükafatım. Hiç bir kal..