Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Şubat '08

 
Kategori
Sağlık
 

Ballı süt

Ballı süt
 

Üzerinize afiyet beş gündür hastayım. Hastalık yüksek ateş ve öksürükle başladı ben de ballı süt içerek yalancı doktorluk hayatıma başladım...

Ağrı kulaklarıma kadar gelince baktım olmuyor çareyi evdeki antibiyotiklerden birini içmekte buldum. Bugün sanki daha iyiceyim de bugün de aksırıp tıksırmaya başladım. Gribe çevirdi sanki...

Doktorculuk oynamayı bıraksan da doktora gitsen dediğinizi duyar gibiyim. Gitmesine gideyim de basit bir hastalık için doktorun başını ağrıtmayayım diyorum. Tamam tamam iğneden tırsıyorum, çok gerekmedikçe iğne olmamaya kararlıyım...

Uzun zamandır hatta yıllardır diyebilirim böyle ateşli hastalık geçirmemiştim. Önce oğlum hastalandı ondan da bana geçti. Sanırım bir salgına kurban gittik. Karda kalsak bu kadar hastalanmazdık. Nasıl becerdik ben de bilmiyorum.

Önceleri ciddiye almamıştım ama baktım ki o bizi çok ciddiye alıyor işte o zaman bende onu ciddiye aldım. Umuyorum bu mikrop hayatının geri kalanını benimle birlikte geçirmeyi düşünmüyordur. Mikropluğun alemi yok yani...

Hastalanınca en çok annemin yoğurtlu çorbasını özledim. Çocukken ne zaman hastalansam annem hemen o çorbadan yapardı. Üstüne de nane serperdi. Nane olayını hiç sevmezdim aslına bakılırsa hala da sevmiyorum. Hele o nane limon olayı yok mu tam bir eziyet...

Dün biyerde okudum küçük bir kız bademcik enfeksiyonu geçirmiş ve ailesi doktora götürmüş. Doktor iğne vermiş ve küçük kız iğneği olduktan sonra ölmüş...Yine aklımda kalan bir habere göre Avrupa ülkelerinde doktorlar iğneye çok sık başvurmazlarmış...İğneyle ilgili aklımda kalanlar hep üzücü olaylar.

Beslenmemize dikkat etmek gerekiyor sanırım. C vitaminini de ihmal etmemekte fayda var. En iyisi portakal suyu hazırlayıp içmek galiba.

Mikrobum size de bulaşmasın. Ben kaçtım. Kendinize iyi bakın mikroplardan da uzak durun...

http://www.esmakahraman.com/balli-sut/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..