Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mart '14

 
Kategori
Şiir
 

Baloncukların on yüz bin milyonu bana yirmi yüz bin milyonu sana

Baloncuk olmak isterdim.

Hem de o balonun içindeki mavi dünya,

Şöyle bir tepeden baktımmı dünyaya,

Hele de püf diyerek bir baloncuktan yüzbin tane uçurmak isterdim.

İsterdim o baloncuklarla insanlara neşe vereyim.

Tüm kederi atsınlar dışarıya,

Baloncukların peşisıra koşturarak bağıra çağıra deşarj olsunlar,

Hafiflesinler doyasıya,

Sonrada ,sonra da bağırsınlar birbirlerine,

Hey baloncuk seni seviyorum.

Her seni seviyorum da binlerce seni seviyorum baloncukları türesin,

Sonra da diğeri bağırsın ben de ben de,

Çoğalsın baloncuklar.

Sonra biri düşsün yalnızlığın koynuna,

Desinki korkma bak ben geldim.

Sana yoldaş olmaya,

Sana dokunmaya,

Gülsün mutsuz yüzler,

Kahkahalarla boğulurcasına,

Dibe vuran güneşin getirdiği hüznü,

Pırıl,pırıl patlayan havai fişekleri gibi rengarenk coşkuya çevirsin.

Ya da pervasızca savrulan yaprakları,

Alsın yorgun bedenlere götürsün,

Tıpkı çocukların neşesi gibi ,sonsuz enerjiye çevirsin.

Kendini eksik hisseden bedenlere dokunsun.

O patlayan baloncukların çıt seslerinde tamamlasın bedenleri.

Ruhun ölümsüzlüğünü göstersin onlara.

Öpücüklere boğsun uyuyan bebeklerin mışıltılı yüzlerini.

En çokda kirli yüzleri temizlemek isterdim.

Her baloncukta maske takmış kirli yüzleri,

Allah'ın bir lütfu olduğunu gösterircesine,

Kendi saf, temiz berrak yüzlerine çevirmek isterdim.

En çokta gücü başkasında arayanlara,

Baloncuktan çıkan haykıran çoğalmalarla,

Güç senin içinde,güç senin içinde, fütursuz bağırmanın çılgınlığında,

Hey baksana kendine demek isterdim.

Her bir baloncuğun yüzünü kıbleye çevirip,

Tanrıyı seven insanı da sever,

İnsanı seven kendinide sever diyerek ,

Sevgi baloncuklarımla sıvamak isterdim yüreklerini.

Ve derdimki.

Kardeşlik, dostlık baloncuklarımın onyüzbin milyonu bana,

Yirmi yüz milyonu sana,

Yetmedi mi benimkide senin olsun.

Yeterki yüzbin milyoncuk baloncukla toplayalım birbirimizi.

Seni ,beni hepimizi.

Unutma baloncuklar biraraya geldi mi.

Herkesin hayali gerçek olur.

Çocuktaki saf ,temiz, baloncuk sevgisi gibi derdim.

BALONCUKLARIN ONYÜZBİNMİLYONU BANA,ELLİYÜZBİN MİLYONU SANA

HEM DE ELLİYÜZBİN MİLYONU.......

 
Toplam blog
: 40
: 498
Kayıt tarihi
: 05.11.10
 
 

Bir gün eğitimde bana sordular. En büyük hayaliniz nedir diye. Gayri ihtiyari şu cümleler döküldü. '..