Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '12

 
Kategori
Sinema
 

Balthazar Balsan'a

Balthazar Balsan'a
 

Odette & Balthazar Balsan

Komsu Kızı Odette

İntihar etme düşüncem ya da etmişliğim olmasada ; bende cebimde mektup bulmak istiyorum artık. Birileri tarafından gerçekten sevilmek istiyorum. Bilmiyorum belkide bir Fransız filmi olduğu için bu kadar ilgimi çekti ya da romantizm...

Başarısızlığını savunamayan, biyerlere getirilmiş olduğunu ve ordan düşmemeyi düşünen ukala çekilmez bir yazar ve tıpkı bizim gibi sıradanlığıyla mutluluğu yakalayan ki mutluluğuyla kendini kalbur üstü sayan(!) insana yol gösterebilen mutlu eden Odette nin hikayesi.

Gerçekten sevilmek. Sankilerle bellikilerle değil... Kimselere anlatılamayan açıklaması olmayan tamamen duygu ve ruh birliği istemek. Kültür, gelenek, toplum, statü, konum, cins, cinsiyet, iç güdüler dürtüler olmadan birini seviyor ya da sevebilecek olmak; kazanılması zor bir zafer mi? Hayır demenin altındaki büyük hazinenin farkedilmesi bu kadar imkansız mı? Odette sevdiği adama sevgisini eski hayatını, karısını, gözüne sokarak mı göstermeliydi, ya da Balthazar Odette ölüm döşeğine düşene kadar aklı başına gelmeyen bir kalın kafalımı olmak zorunda...

Yavaş yavaş Odette'in çıktığı ayın üzerinden yere süzülüyorum, sakin ol diyorum kendime. O mutluluktan sakinliğe bende gerçek hayata dönerken yere iniyorum galiba. Hala ayaklarm biraz havadayken son versem fena olmayacak. Hayaller ve gerçeklerin mutlu anlarda birleşmesi umuduyla. http://www.youtube.com/watch?v=6PT4pTO5H-I

 
Toplam blog
: 22
: 241
Kayıt tarihi
: 14.05.11
 
 

10 yıldır Öğretmenim. Yazmayı hep sevdim ama kimselere okutmaya cesaret edememiştim, gizlediğim t..