Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Aralık '12

 
Kategori
Şiir
 

Balyoz davası

Hep soru işaretleri oldu kafamda dava sürecinde

Neydi bu olayın gerçeği, bilmek herkesin hakkı

Karar açıklandığında vicdanım yaralandı

Bazı delillerin sahte olduğu da ispatlandı

Kimler üretti bu sahte delilleri kimse umursamadı

Bu millete hizmet etmiş o yaşlı komutanlar

Artık zindanda ölürler büyük ihtimalle

Ey milletim vicdanın rahat mı

Bu insanlara bu zulüm reva mı

Tanklar caddelere mi çıktı

Bir mermi mi sıkıldı hükümete doğru

Bir Çapanoğlu var bu işte amma

Elbet bir gün çıkar ortaya

Fakat neye yarar ki

Sorulur bir gün bu zulmün hesabı

Ya bu dünyada yada ilahi yargıda

Benim vicdanım muzdarip, ya sizinki

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..