Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '10

 
Kategori
Güncel
 

Balyoz Operasyonu hakkında

Balyoz Operasyonu hakkında
 

Bu plan, EMASYA planlarından farklı bir plandır...


ADINA NE DENİRSE DENSİN ORTAYA ÇIKARILAN BU ÇALIŞMA BİR PLANDIR...

Planlar da, bazı faraziyelere dayanır; zaman ve zemin koşulları, ortaya konan faraziyelere uygun hale geldiğinde de uygulamaya geçirilir...

Gerek devlet kurum ve kuruluşlarında gerekse özel kuruluşlarda geleceğe yönelik böyle çalışmalar ve bazı faraziyelere dayanan planlar çokça yapılır.

Ben de, bir devlet kurumunda çalışmış bir kişi olarak böyle plan çalışmaları içinde bulundum; ve çalışmalardan edindiğim deneyimlerle, çeşitli adlarla gündeme düşen "Balyoz Operasyonu Planı" -istenirse en masumana ismi ile "Plan Semineri" deyin- hakkında bir blog yazdım... Şu an itibariyle aradan 24 saat geçmesine rağmen bloğum yayımlanmadı... Nedenini de bilmiyorum... Yayınlanmamasına neden olarak "yazdıklarıma inanılmaması" olduğunu düşünüyorum. Ancak, yazdıklarım araştırılabilir... Ama bu sabah gazetelere baktığımda, ünlü köşe yazarlarından birinin benim yazdığım doğruyu bilmediğini gördüm.... Bu bloğum da yayımlanır mı bilmem ama, bloğuma bu yanlışı düzeltmekle başlayacağım.

1. EMASYA PLANI .

Yayımlanmayan bloğumda, bu planın içeriği hakkında kısa bir bilgi verdim... Çünkü televizyona çıkan bazı kişiler, ortaya çıkan bu "Balyoz Operasyaon Planı"nı ya da "Plan Semineri"ni, "EMASYA PLANI" ile örtüştürmeye çalıştılar... Bloğumda, gazetelerin verdiği kadarı ile okuduğum bu planın "EMASYA PLANI" ile ilgili olmadığını yazdım... Blog yönetimi, blog yazarı olarak önceki yazılarıma bakarak bana inanabilir ya da yazdıklarımı ilgili mercilerden araştırabilirdi.... Bunu yapmamış olduğunu düşünüyorum; çünkü bloğum, aradan bunca zaman geçmesine rağmen hala yayına verilmemiştir.

Bugün Sabah Gazete'sinin çok okunan köşe yazarlarından olan ERDAL ŞAFAK, bugünkü köşe yazısında, "EMASYA"nın, Genelkurmay Başkanlığı ile İçişleri Bakanlığı arasında 7 Temmuz 1997'de imzalanan protokol ile oluşturulduğunu ve bunun "28 Şubat sürecinin ürünü olduğunu" yazmıştır... Bu doğru değildir. Bu planlar, yani "EMASYA" planları benin bildiğim kadarı ile 12 Eylül sürecinden önce de vardı... Bu planlar, valilier ve vilayette bulunan garnizon komutanlıklarınca yenilenir ve gerekirse protokollar yeniden imzalanarak güncelleştirilir... Benzer güncelleştirme de, Genelkurmay Başkanlığı ile İçişleri Bakanlığı arasında da yapılmış olabalir. Sayın Erdal Şafak, en yakın bir valiliğe gidip araştırsaydı bu gerçeği görürdü...

Bloğumun 2. ve 3. maddelerini, bu bloğum yayımlanırsa yazacağım....

cdenizkent

 
Toplam blog
: 979
: 1425
Kayıt tarihi
: 11.12.07
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk, orta ve lise öğrenimi İstanbul'da tamamladım. İstanbul Üniversitesi'nde..