Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '10

 
Kategori
Güncel
 

Balyoz

Balyoz
 

Tam, balyozu indireceklerdi ki, Anayasa Mahkemesinin yumruğu geldi. Ve kurumlar arası savaş kızıştı. Sabah erken kalkanın, darbe yaptığı, Güney Amerika ülkelerine döndük. Suikastler, darbeler, komplolar, bir birini kovalıyor. Balyoz Hareketi, Başbakanımızı da çok heyecanlandırmıştı ki, Anayasa Mahkemesinin, Askerlerin, sivil mahkemelerde yargılanmasını iptal eden kararı, sanki tüm hesapları erken bitirdi gibi. Balyoz inseydi, yakında orduda nöbet tutacak asker kalmayacaktı. Ergenekon Savcısı, darbe suçundan, erden, generale hepsini içeri atacaktı.

SP Genel Başkanı, Numan Kurtulmuş diyor ki: "Rüşvetin adresi değişti. Şimdi, başörtülüler ve sakallılar cipe biniyorlar" Vallahi ben uydurmadım. Sayın başkan, aynen bunları söylemiş. ve eklemiş, özelleştirmeden gelenler, yandaşlara gidiyor.

Söylediler, olmadı. Anlattılar, olmadı, ya, anlatamadılar, ya da, kimse anlamadı. Yazmaya kalktılar, beceremediler. Şimdi resimlisini çikardılar. Açılımdan bahsediyoruz. Demokratik açılımdan. AKP, resimli açılım kitapçığı çıkarmış, önce AKP li vekillere dağıtmış. Bu açılım, gideret RED KİD ve Daltonlara benzeyecek.

Nurgül Yeşilçay, İlk gecesini anlatmış, İlk gece, Cem Özer ile, kardeş gibi, mışıl mışıl uymuşlar. Vay be. Ben şimdi, son geceyi merak eder oldum. Son gece ne yapmışlardır acaba. Uykuları kaçınca ne yapıyorlar. Kim, kimi uyutuyor. Ben, Ünlülerin hayatıı ile ilgili, hep bu tür şeyleri merak ederim. Demek, insan ünlü olunca, Nurgül Yeşilçay bile, uykusunu kaçırmıyor. Ben, bir hafta falan, hiç uyumamışlardır sanıyordum.

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..