Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Bam teli

Bam teli” en mühim koordinattır insan nazarında. Herkes bilir kendi bam telini o kadar özeldir yani.

Aile diyeceğim ben bam teli(m) için. Şimdi ben böyle düşünüyorken ailenin böyle düşünmediğini düşünelim, ne zor bir durum değil mi?

Aile dediğim çekirdekten kabuğuna kadar geniş aile. Benim bam telim bu iken, o kavramdan uzak oluşum ne kadar tezat düşünüyorum da. Aklımda hep o sıcak, tutarlı, sahiplenici, her açıdan destek olan, hani yalandan mesafeli sevmeler değil de, candan sevmeleri ile yüreğimize akıp giden o sıcacık duygularla hitap eden bir kavram var. Zaman zaman girer çıkarım bu kuruma. Hala ziyareti, amca ziyareti, bu yıl aştığımı bile düşünüyorum bu konuda, biyolojik akrabalarımla da tanıştım en güzeli sevmemdi gerçekten sevdim de. İşte o gerçek güven noktasıydı benim için. Çok sevdiğim, gözüm kapalı güvenebileceğim dostlarımda var ama aile sıcaklığı bana göre çok farklı. Ben hep böyle imgeledim aile mevhumunu ve bu değeri, anlamı yükledim. Çok uzakta olup yine de sevmek enteresan gibi gelse de sanırım bunu da kan bağı ile açıklayabiliriz. Belki de o da hurafedir belki bu ihtiyaçtır. Her neyse o olsun, bu yine de gerçek ve güzel bir duygu. Artık uzaklığın benim için iyi olduğunu düşünüyorum. Mesafeli gerçek sevgiler oluyor aramda hissettiğim onlarla. Karşılaşmalarımda, ziyaretlerimde en fazla hissettiğim şey “güven” samimi bir güven. Ailelerimiz her nerede olursa olsun, ne kadar mesafeli olursak olalım, onlar ile aramızda değiştiremeyeceğimiz bir bağ var. Tabi bu onlarla görüşmek zorunda olduğumuz anlamına gelmez. Ancak onlardan parçalar taşıdığımız ve aramızda belli belirsiz paylaşımlar, sinyal alışverişleri olduğu anlamına gelir. Bu da keyiflidir çoğu zaman. Keşke her aile sahip çıkabilecek kadar cesur olsa yakınlarına. Ben çok göremedim bunu ama sinsice  olmadığını biliyorum bu da onlar hakkında kötü düşünmememe sebep oluyor. Aile vardır ama siz onların arasında değilsinizdir. Belirli sebeplerden dolayı ama siz küçüksünüzdür ve güvene, sevgiye ihtiyacınız vardır. Onlar bu ihtiyaçları geri çevirir koloni oluşturur bu oluşumla aralarında kahkahalı zamanlar geçirirler sizsiz ve de..

Evet işte bu gibi uzaklıklar güç verir insana, hırs abidesi yapar, düşünceli, duyarlı, anlayışlı, sapasağlam dost canlısı yapar çıkarır insanı.

Böyle insanların dostları da çoktur, aileleri de. Ben “1” insanım. Aslında, “1” ailemin olması gerekir. Demek ki ben de zamanında çok yalnız kaldım ki, bakıyorum da çok aile edinmişim kendime ve gerçekten ayırt edilemeyecek kadar gerçek ve sıcak. Bu nedenledir ki benim BAM TELİM eksikliğinden doğan fazlalıklarıyla her geçen gün artıyor. Dostlarım, ailelerim, beni seven tüm güzel aileler, ben de sizleri seviyorum. Tıpkı gerçek bir ailenin yapacağı gibi.

Bir şey itiraf etmeliyim: ”BENİM HİÇ GERÇEK BİR AİLEM OLMADI!”

Ama lütfen kimse utanmasın. Şimdi ailemmiş gibi davranmasın. Her şey gerektiği kadar olacak çünkü. Mutlu olun! Ben dünyayı böyle seviyorum.

Benim “BAM TELİM” artık herkesle güven ilkesine dayanıyor, sadece kendi atımla şahlanırım, kimseciklere yaslanmadan ayaklarım yerde havalanırım çünkü yağız at şahlandı mı durak dinlemez, sizleri de atımla ziyaret etmeye gelirim sadece, bu kadar işte. Buradan tüm BAM TELİME dokunanlara selam ederim…

EN GÜZEL YILINIZ OLSUN BU YIL…

EN SAMİMİ SEVGİLERİMİ GÖNDERİYORUM..
Duygu Özlem Demir
“Sizleri yaşam alanımıza davet ediyorum.”
   http://paylasim.lalabey.com.tr/

 
Toplam blog
: 5
: 397
Kayıt tarihi
: 19.10.11
 
 

Merhaba, Ben Duygu Özlem Demir. Ankara Üniversitesi Bilişim Teknolojileri 2006 yılı mezunuyum..