Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mart '14

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Bamyayı sevmem, o kadar!

Bamyayı ilk defa hanımı görmeye gittiğimde yemiştim!

O zamana kadar bamyanın varlığından haberim yoktu!

Yemesem olmazdı!

Sordum hatta!

" Buna ne diyorsunuz teyze!?"

"Bamya! Hiç duymadın mı evladım?"

"Duydum da ben bunun tropikal iklim ürünü olduğunu sanıyordum!"

"Bizim bahçe dolu bundan! Ye bak seveceksin!"

"Kim pişirdi bunu?"

"Ben! Bizim kız pek yemek işlerinden anlamaz!"

İçimden sevindim!

Dönüşte anneme tembih ettim!

"Anne bak; yarın bakarsın Allah'ın emri Peygamberin kavli olur, sakın pazara manava gelinini

gönderme! Gidip o yediğimiz tipsiz bitkiden alıp pişirmesin!"

"Tamam oğlum!"

"Kendi kültürümüzün yemeklerini öğret ona! Sonra kılıbık oldu oğlum diye şikayet edersen karışmam!"

"Tamam oğlum!"

Bu zamana kadar bir kere kurutulmuş bamya geldi evimize! Onu da kendi yedi!

Bugün bir haber sitesinde okudum da çok faydalıymış!

Yalan ya!

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..