Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '06

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bana borçlusun...

Bana  borçlusun...
 

Nerden geldi bu başlıkta mı ne dediniz şimdi evet bende aynısını düşündüm ..

Bundan yıllar önce bir yerel gazetede böyle güzel bir yazı okumuştum. Hala aklımda çok hoş bi yazıydı ama sakladığım yerde bulamadım aslında sizlerle paylaşmak isterdim. Bana borçlusun diyordu ADAM::::

Yıllar sonra iki eski sevgili bir parkta buluşuyor.

Adam elinde bir demet papatya çıkıyor kadının karsısına ve bana özlem boçlusun diyor ve kadın başlıyor ağlamaya.

Adam cebinden mendil çıkarıyor ve siliyor gözyaşlarını siliyor özlem borcunu.

Derken adam başlıyor konuşmaya ve devam ediyor ağlama ve kadın bakıyor borcu bitecek gibi değil.adam sayıyor habire,bana sevgi borcun var.

Bana özlem borcun var.

Bana umut borcun var.

Her defasında kadına gözlerini kapatıp bi şeyler yapmasını istiyor derken ellerini tutuyor vs.vs.

Sonunda kadın diyorki tamam artık yapacak bişey yok bu borçlarda bitmeyecek eğer böyle devam ederse bidaha beni göremezsin diyor .

Adam tamam diyor bu son bana AŞK BORCUN VAR.ÖDE DİYOR..

Kadın nasıl diyor .adam kapat gözlerini diyor. Kadın kapıyor ve adam bu sefer

KADINI ÖPÜYOR..

Ve kadın adama öyle bir tokat atıyorki adam sersemliyor.bu ne diyor ses yok aslında bu kadınında hoşuna gidiyor fakat yeniden eskiye dönmekten korkuyor..

Derken bakışmalar falan zaman ayrılık vakti kadın bittimi diyor bitceği yok.

Kadın hep sen istedin birde ben senden bişey istesem diyor. tamam diyor adam.

Kapat gözlerini ve hiç ben aç demeden açma.

Tamam diyor adam.kapıyor.

Kadın adamı öyle bir ÖPÜYOR ,ÖPÜYORKİ.

Adam şaşırıyor. ama hoşunada gidiyor soruyorda bu neydi peki ses yok.

Bakıyorki kadın hızla uzaklasıyor.adam arkadan sesleniyor .bu neydi diye.

Kadın diyor bu ELVEDA ÖPÜCÜĞÜ İDİ..

adaam hala sayıyor boçlarını bana evlilik borcun var-çocuk borcun var-tatil borcun var-vs vs.fakat kadın duymaz duymak istemez..

Ama nerde bende o yüzsüz yürek..

Bizde varsa yoksa gururdan yelek...

BELKİDE EN DOĞRUSUDUR KADININ YAPTIĞI..

DÜŞÜNÜR ADAM DÜŞÜNDÜKÇE YORULUR.YORULDUKÇA DÜŞÜNÜR.

SONUÇ ÇARESİZ AYRILIKTIR.KABULLENMEKTİR HERŞEYİ.

AYRILIK ÖLÜM DEĞİL AMA SAKATLIKTIR.

EKSİLTİR İNSANI.

KADINDA ADAMDA YAŞAYACAKTIR.

Ayrı hayatları ayrı amaçları olsada. Ama bir zamanlar yaşadıkları unutulmayacak. Hep kalplerinin en güzel yerinde kalacaktır. Ve bu perdede her seferindeki gibi. hayalkırıklığı-çaresizlik ve gözyaşlarıyla birdaha açılmamak üzere kapanacaKtır.

 
Toplam blog
: 2
: 590
Kayıt tarihi
: 28.08.06
 
 

Siyaseti hiç sevmem... "Memurum, açım..." zihniyetini ve mücadele etmemeyi hiç sevmem. Yeniliği seve..