Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ağustos '20

 
Kategori
Şiir
 

Bana, olsun

Boynumu büktüm

Senin şehrin yolculara

Beklerken duydum

Ne  olmuştu anlamadığım

Uçuşan küllerin içinden çıkıp

Daha yanına gelemeden

Senin konuşmalarını

Kendi  sesinden dinlettiler

Dinledim

inanmak istemedim

orada sevgi ile kızgınlığın arasına daldım

Ne zor olmuşum sana

Gözlerinin içine baktım,

Kelimelerini birbirine ekledim

Sustum eridim olsun bana

Olsun bana olsun

aylarca sustum sonra yine sustum

Hep sustum şimdide sustum

Başımı eğdirmeden

Kargalar ötmeden sen söyleseydin

Seni seviyorum dedikce

Kör gözlerim bilmedi sevemediğini

Duygularım bilmedi sevgisizliğini

Ne tuzaklar atılmış gözüme

Hep  baştan korktuğum son

Aklım kıyıdaki dalgarın içine gömdüm

Olsun sevgilim olsun

Bana olsun

Bana ceza olsun

Bu yaşadığım  kötü sana iyi olsun

Bin parca olayım, olsun

Tesellim senin dileğin  gerçeği sen iyisindir

Bu sana son mektubum

Gözlerim kör olsun

Kulaklarım duymaz  olsun

Bana olsun

İyiki  böyle oldurmuşsun

Olmazsa

Boynuna  kolye olaçakmışım

Ne olursa Olsun bana olsun

Karların içinde

Gelsin son anım olsun  bana olsun

Bu şiirin son tarafı başını bilseydin  sanada olmasın  dermiydin

boşver deme olursa olsun bana olsun

BİRGÜL

 
Toplam blog
: 101
: 3501
Kayıt tarihi
: 17.11.13
 
 

Ucunu göremediğim kadar  Özgürlük, Aldırmadan hiç birşeye,  bütün kuralları kırıyorum Ne olursa o..