Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Bana anlat İstanbul

Bana anlat İstanbul
 

Bana Anlat İstanbul


Bülbüle dut yedirdim uçamıyor dikleri
Bana anlat İstanbul! Daha ne saklıyorsun?
Nasıl kaldıracaksın taşıdığım yükleri
Bana anlat İstanbul! Sen kimi aklıyorsun?

Söylemekten ben bıktım figânları dökmekten
İplik gibi sağıldım Efgân olup bükmekten
Fırsatıma kast/ettin fidanları ekmekten
Bana anlat İstanbul! Sen kimi aklıyorsun?

Yanmış sine narından hara dönüştü yürek
Bu yabanı ne yapsam? Bir kovu ki ne gerek
Vuslatın eğri büğrü serilmiyor ki serek
Bana anlat İstanbul! Sen kimi aklıyorsun?

Görüp görmezden gelme! Döktün etekten taşı
Dağları mağmaladın söktün yürekten yaşı
Bedte bereketlisin! Büktün dürüpte aşı
Bana anlat İstanbul! Sen kimi aklıyorsun?

Ruhta ruh olmak vardı demek bundan sana ne!
Oldu da geliverdin gelişinden bana ne!
Yıkılsın nankör şehrin ele güne ona ne!
Bana anlat İstanbul! Sen kimi aklıyorsun?
 

 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..