Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '11

 
Kategori
Deneme
 

Bana anlatın lütfen

Bana anlatın lütfen
 

Çatal ve bıçak


Lütfen, bana anlatın ki, anlayabileyim. Bana, öğretin. Bana, öğretin ki, öğrenebileyim. Ve böylece, bu denli acı çekmeyeyim. Benim; yaşama yeni ’merhaba’ demiş bir bebek olduğumu varsayın. Baştan başlayın. Yaşamam için, mutlu olmam için, sizin tarafınızdan sayılıp, sevilmem için, hangi özelliklerle yoğrulmam gerektiğini anlatın. Kendimi; ellerinize bırakıyorum… Bakın, ben; ‘ özümü ’ siliyorum… Hiç ‘var’ olmadım… Yeni baştan yaratın beni… Ama, çok rica ediyorum, sakın ha bana, benim bildiğim erdemleri anlatmayın!! Sevgiyi, yardımı, duyarlılığı, asaleti, haysiyeti, bilgeliği, eşitliği, paylaşmayı, hele hele de , insanlığı ve saygıyı hiç anlatmayın. Bunları katarak bir yaşam pişirdim ben… Bütün bunların olmadığı, yaşamı anlatın bana… Kendi bildiklerinizi, ama benim bir türlü öğrenemediklerimi anlatın... Bana, hainliği anlatın… Bana, göz kırpmadan acıtmayı, nasıl insanı sevmeden, sevilebileceğimi, arkadan darbeleri, nasıl indirebileceğimi, kör olarak nasıl, yaşayabileceğimi anlatın. Bana, yüze gülerken , nasıl nokta vuruşları ile, kişiyi yere serebileceğimi anlatın. Lütfen sakın unutmayın; Hiyanet, ihanet ve dalalet içinde olup da, nasıl mışıl mışıl uyunalabileceğini de anlatın. Bana, sizler gibi, kendi yanlışlarımı nasıl ‘ doğruymuş’ gibi görebileceğimi ve de buna nasıl inanabileceğimi de anlatın. Bana, nefreti anlatın… Bana, insana acı çektirirken, nasıl kahkahalar atılabileceğini anlatın… Bana, kötülüğü anlatın… Bana anlatın lütfen, bana anlatın ki, anlayabileyim… Bana öğretin, bana öğretin ki öğrenebileyim ve böylece bu denli acı çekmeyeyim. Ve sizlerle, sarmaş dolaş yürüyebileyim….. Peki bir soru ; bütün bunları, öğrenebilir miyim? Yoksa ‘geç mi kaldım’? DNA nakli yaptırsam olmaz mı?... ‘Iıhııhh mı? Peki, anladım. Desenize, ben hapı çoktan yutmuşum,  

‘’İNSAN’’ olmakla…………….. 

 
Toplam blog
: 39
: 1366
Kayıt tarihi
: 19.12.08
 
 

Gazi Üniversitesi Ekonomi Fakültesi 1982, İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi,Yöneticilik İht..