Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Temmuz '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Bana aşk ver

Bana aşk ver
 

RESİM: ALINTI


Var olan bir şey yok benim benliğimden başka

Hüsran olan aşklarımdan başka geriye kalan hiçbir şey yok

Acıyı gömsem toprağı bile çatlatır.

Sevgiyle serpilmiş çiçekler boynunu büker

Çiğdemin hevesi kalır mı?

Karlar arasından süzülür mü?

Aşk, aşkı istiyorsam acıyı da kabullenerek.

Seni seviyorum hayat

Nefes almama izin ver

Yüreğime can ver, gönlüme sevda ver.

Aşk ateşiyle yanmaya razıyım.

Sevdanın en güçlüsünü ver.

Seni seviyorum hayat.

Ruhuma huzur, gözlerime ışık ver.

Bana AŞK ver AŞK

 
Toplam blog
: 74
: 709
Kayıt tarihi
: 17.03.08
 
 

1984 Ankara doğumluyum aslen Sivaslıyım. Medikal, tekstil dallarında çalıştım şimdi ise asistanlı..